خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان:

افق روشنی پیش‌روی تیم کبدی خوزستان است

asdasd
کد خبر : ۶۶۷۴۹۹

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به سومی تیم کبدی استان برای اولین بار در مسابقات نوجوانان کشور، گفت: من افق روشنی را پیش‌روی کبدی خوزستان می‌بینم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ابراهیم نصیری پس از حضور در مراسم استقبال از تیم کبدی نوجوانان استان، اظهار کرد: با توجه به تغییر مدیریتی که در کبدی خوزستان داشته‌ایم و روی کار آمدن سعدی‌آل‌کثیر به عنوان سرپرست این هیأت که جوانی خوش‌فکر و از بدنه این رشته است، مطمئنا در آینده شرایط این رشته بهتر از این هم خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به استعداد و پتانسیلی که در کبدی خوزستان می‌بینم و همچنین برنامه‌ریزی‌های خوب هیأت، این امید می‌رود که در سال‌های آینده نوجوانان و جوانان خوزستانی حرف‌های بسیاری در کبدی کشور و همچنین میادین بین‌المللی مختلف داشته باشند. با توجه به مدال‌آوری اخیر نوجوانان خوزستانی به نظرم با کمی توجه، شرایط بهتر نیز می‌شود و من افق روشنی را پیش‌روی کبدی خوزستان می‌بینم.

نصیری خاطرنشان‌کرد: با توجه به این‌که پنج نفر از ورزشکاران تیم کبدی نوجوانان خوزستان که موفق به کسب نشان برنز رقابت‌های کشوری شدند از شهرستان اندیمشک هستند، امروز با حضور در این شهرستان ضمن استقبال از این نفرات، آن‌‌ها مورد تجلیل نیز قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز