خبرگزاری کار ایران

معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر کشور:

صرف ۷۰ میلیارد ریال برای طرح های عمرانی هلال احمر در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۴۹۱

معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور، گفت: برای اجرای طرح های مختلف عمرانی در استان خوزستان 70 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بهرام غیبی بیان کرد: جمعیت هلال احمر کشور با توجه به رسالت ذاتی خود، انجام پروژه های امدادی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی افزود: در این راستا در هفته دولت 150 پروژه به ارزش 200 میلیارد ریال در سراسر کشور افتتاح می شود که در این میان طرح های استان خوزستان رقمی معادل70 میلیارد ریال را شامل می شود.

غیبی اهم این پروژه ها را انبارهای امدادی، پایگاه های بین شهری و سالن های چندمنظوره با هدف اسکان آسیب دیدگان در حوادث طراحی عنوان کرد.

معاون منابع توسعه انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور، افزود: حدود 400 پروژه عمرانی نیمه تمام با سرمایه گذاری 400 میلیارد ریال در سطح کشور وجود دارد که تلاش می شود در فاز دوم این پروژه ها تکمیل و به بهره برداری برسند.

وی همچنین گفت: افتتاح 250 پروژه با رویکرد امدادی در ایام الله دهه فجر امسال در کشور افتتاح می شوند.

وی در ادامه به آمار حوادث جاده ای کشور اشاره کرد و گفت: حوادث جاده ای یکی از مشکلات اصلی کشور است، سال گذشته حدود 17 هزار کشته در حوادث جاده ای درون و برون شهری داشتیم، به گونه ای که هر 2 ساعت یک کشته و هر روز حدود 47 کشته در حوادث داشتیم، این موضوع می طلبد در کنار سایر دستگاه های اجرایی به عنوان نهاد پشتیبان کننده به تجهیز پایگاه های امداد جاده ای اهتمام ورزیم و در این راستا اولویت با طرح های بین شهری باشد.

معاون منابع توسعه انسانی و پشتیبانی جمعیت هلال احمر کشور، تصریح کرد: از مسئولان استانی و شهرستانی انتظار داریم، جمعیت هلال احمر را به عنوان یک نهاد غیردولتی و خدماتی در اجرای پروژه های امداد محور یاری کنند تا در این راستا هلال احمر بتواند به اهداف خود برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز