خبرگزاری کار ایران

توسط ۲۰ کامیون و تریلر صورت گرفت؛

ارسال آخرین محموله کمک های مردم خوزستان به مناطق زلزله زده کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۶۸۸

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، از ارسال کمک های مردمی این استان به مناطق زلزله زده غرب کشور توسط 20 تریلر و کامیون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی خدادادی در حاشیه ارسال کمک های مردمی این استان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این محموله آخرین محموله کمک های غیر نقدی جمعیت هلال احمر خوزستان است که در قالب 4 تریلر و 16 کامیون به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.

وی افزود: مقادیر زیادی از اقلام امدادی و زیستی از قبیل پتو، چادر، مواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی، البسته و لوازم خانگی در قالب این محموله به استان کرمانشاه ارسال شده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با تقدیر از حضور پرشور مردم نوعدوست استان در جمع آوری کمک های مردمی به مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: این محموله شامل 9000 تخته پتو، 5000 ثوب انواع لباس مردانه، زنانه و بچه گانه، 1000 جفت کفش، 22000 قوطی شیرخشک و 22000 بسته لوازم بهداشتی بوده است.

خدادادی اضافه کرد: هم چنین 10 تن خرما و 250 بسته غذایی یک ماهه و 15000 قوطی انواع کنسروجات نیز در قالب این محموله به مناطق زلزله زده ارسال شد.

وی بیان کرد: در این محموله مواد غذایی شامل برنج، روغن، خشکبار، کنسروجان و خرما، مواد شوینده شامل مایع دستشویی و ظرفشویی، پوشاک شامل ست نوزاد، ست کودکان، ست زنانه و مردانه و کفش و کیف به کرمانشاه ارسال شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: هم چنین نایلون پوششی، بخاری، چراغ روشنایی، انواع وسایل بهداشتی، اسباب بازی از جمله اقلام این محموله بوده است.

بر اساس این گزارش، پیش از این 6 مرحله از کمک های مردمی و سازمانی توسط جمعیت هلال احمر خوزستان به صورت متمرکز به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز