خبرگزاری کار ایران

نگار افشین خبر داد:

تیم‌داری ۲ باشگاه خوزستانی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۱۶۸

مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: باشگاه‌های استقلال خوزستان و نفت‌مسجدسلیمان قصد دارند در فصل جدید لیگ برتر فوتبال بانوان کشور نیز تیم‌داری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نگار افشین اظهارکرد: پس از صحبت‌ هایی که با باشگاه‌های استقلال خوزستان و نفت‌مسجدسلیمان داشتیم، این دو باشگاه برای تیم‌داری در بخش بانوان نیز تمایل نشان دادند. همچنین در تلاش هستیم، باشگاه‌های فولاد خوزستان و نفت آبادان نیز در فصل جدید لیگ برتر تیم‌داری کنند.

وی بیان کرد: طبق مصوبه فدراسیون فوتبال، باشگاه‌هایی که در لیگ برتر آقایان تیم دارند، در بخش بانوان نیز باید تیم‌داری کنند که در غیر این صورت جریمه خواهند شد. فصل گذشته شاهد تیم‌داری استقلال خوزستان در لیگ برتر بانوان بودیم ولی باشگاه فولاد به دلیل عدم تیم‌داری در این رقابت‌ها جریمه شد.

مسئول امور ورزش بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: اما امسال جریمه‌ های سنگینی برای باشگاه‌هایی که در لیگ برتر فوتبال بانوان تیم‌داری نکنند، در نظر گرفته شده است که امیدوارم باشگاه‌های خوزستانی به این مهم توجه کنند و با اعلام آمادگی در این زمینه، به پیشرفت فوتبال بانوان استان کمک کنند. ما به جدیت پیگیر هستیم تا هر چهار باشگاه خوزستانی لیگ برتر، در بخش بانوان نیز تیم داشته باشند.

وی خاطرنشان‌کرد: خوزستان در بخش بانوان از نظر بازیکن، مربی و داور مشکلی ندارد؛ بازیکنان خوبی داریم که برای تیم‌های دیگر توپ می‌زنند که با تیم‌داری در خوزستان می‌توانیم از تمام این پتانسیل و توانایی بهره ببریم. همچنین مربیان خوبی از جمله مینا بارانی، فروزان سلیمانی و رز جدیدی‌زاده و داوران خوبی همچون خانم صادقی را در استان داریم که می‌توانند کمک شایانی به رشد فوتبال خوزستان داشته باشند. باید تلاش کنیم تا از تمام استعداد، پتانسیل و توانایی بانوان خوزستانی در رشته فوتبال استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز