خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد شهرستان ماهشهر اعلام کرد:

اختصاص بیش از ۱.۵ میلیارد ریال اعتبار در چهار ماهه نخست امسال به منازل مسکونی مددجویان ماهشهری

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۷۸۷

رئیس کمیته امداد شهرستان بندر ماهشهر گزارشی از خدمات عمرانی ارائه شده به خانوارهای مددجوی شهرستان بندر ماهشهر ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، قیصر کُرد، گفت: ۲۹ خدمت عمرانی درچهار ماهه نخست سال ۹۷ به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد ساکن در مناطق شهری و روستایی ارائه شده است.

وی ادامه داد: امسال یک میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال اعتبار برای ارائه خدمات عمرانی به خانوارهای مددجوی ماهشهری اختصاص داده شده است.

کُرد با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی به منظور ساخت و خرید، تعمیرات و بهسازی منازل مسکونی هزینه می شود، بیان کرد: ۷ واحد از منازل و سرویس بهداشتی با مشارکت سپاه پاسداران به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال تعمیر و احداث گردیده و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

وی  افزود: بیش از یک میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال از اعتبارات عمرانی هزینه شده در سال جاری به ساخت و خرید، تعمیر و بهسازی  منازل مددجویی شهری و روستایی و حدود ۵۰میلیون ریال به تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی اختصاص یافت.

قیصر کُرد، گفت: مسکن و اشتغال مدجویان از نیازهای اساسی بوده که کمیته امداد در این راستا خدمات ارزشمندی ارائه نموده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز