خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

عوامل آتش سوزی عابر بانک های خوزستان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۳۱۴

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از دستگیری عوامل آتش سوزی عابر بانک های شهرستان های اهواز، کارون و دشت آزادگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره آتش سوزی عابر بانک ها در نقاط مختلف شهرستان اهواز، کارون و دشت آزادگان از اسفند ماه سال 96 تا پایان تیرماه 97 و انتشار آن در شبکه های اجتماعی، پیگیری آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با بررسی جزئیات آتش سوزی مشخص شد 2 راکب با یک دستگاه موتور سیکلت به صورت ناشناس پس از تخریب و آتش زدن عابر بانک ها از محل متواری می شدند.

سردار عباس زاده افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات اطلاعاتی و تلاش مستمر شبانه روزی، 4 عامل اصلی این شبکه را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی اذعان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به 16 فقره آتش زدن عابر بانک های سطح شهرستان های اهواز، دشت آزادگان و کارون و ارسال مستندات آنها به خارج از کشور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند، گفت: پلیس خوزستان هرگز اجازه جولان و سرکشی به افرادی که به هر نحو قصد برهم زدن نظم عمومی جامعه یا انجام اعمال مجرمانه را دارند، نخواهد داد و با این گونه افراد قاطعانه برخورد می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز