خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی آبادان در پاسخ به خبرنگار ایلنا:

پیگیر رفع توقف فعالیت‌های هواپیمایی ایرعربیا هستیم/ آغاز رایزنی برای ادامه فعالیت پرواز آبادان-امارات

asdasd
کد خبر : ۶۵۳۲۳۸

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان از آغاز مذاکره برای جلوگیری از توقف فعالیت‌های شرکت هواپیمایی ایرعربیا در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، مسعود خیاط‌زاده صبح یکشنبه در آئین تجلیل از رسانه‌ها که درسالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان برگزار شد، اظهار کرد: خبرنگاران تلاش‌های ارزنده‌ای می‌کنند و تا پایان جان در راه اطلاع‌رسانی رخدادها گام بر می‌دارند.

وی ادامه داد: کلاس‌های آموزشی بسیار خوبی با موضوعات اقتصادی به صورت رایگان برای عموم مردم برگزار می‌کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به توقف فعالیت‌های شرکت هواپیمایی ایرعربیا آیا از ظرفیت‌های اتاق ایران برای حمایت از این شرکت استفاده می‌کنید، افزود: اینکه چرا شرکت ایرعربیا دارد از شهر آبادان می‌رود فقط مختص این شهر نیست و در شهر اصفهان نیز به صورت مشابه انجام شده است.

خیاط‌زاده تاکید کرد: موضوع در واقع تحریم است و به ما باز نمی‌گردد؛ بر اساس شرایط تحریم به ویژه کشور امارات متحده عربی مقرر شده فعالیت این پروازها در ایران متوقف شود.

وی ابراز امیدواری کرد: قرار است با مدیرعامل این شرکت در ایران مذاکره کنیم تا مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند تسهیلاتی را در نظر بگیرند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی آبادان در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه علت افزایش حساسیت‌های اخیر در خصوص صدور کارت بازرگانی چیست، تصریح کرد: این کارت تنها کارتی است که برای صادرات و واردات از آن استفاده می‌شود و تمام تلاش خود را به منظور جلوگیری از سو استفاده برخی سودجویان و همچنین عده‌ای که قصد کلاهبرداری از افراد کمتر مطلع در این موضوع را دارند، انجام می‌دهیم.

خیاط‌زاده توضیح داد: به عنوان مثال فردی را دیدم در ازای دریافت ۵ میلیون تومان، با بدهی ۶ میلیارد تومانی مواجه شده بود و در واقع از وی کلاهبرداری کرده‌ بودند و به همین علت به همراه هیات رئیسه اتاق به صورت مستمر این موضوعات را بررسی می‌کنیم.

وی گفت: تاکنون جلوی افراد دلال در زمینه کارت بازرگانی را گرفته‌ایم و آگاهی رساندن به مردم در این خصوص را از وظایف خود می‌دانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز