خبرگزاری کار ایران

با هدف کاهش خاموشی‌ها صورت گرفت؛

تعویض ۹۰ دستگاه ترانسفورماتور دارای روغن ریزی در کلانشهر اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۵۲۵

معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ برق اهواز گفت: شرکت توزیع نیروی برق اهواز با هدف کاهش خاموشی و پایداری شبکه در تابستان سال جاری تعداد ۹۰ دستگاه ترانسفورماتور در مناطق مختلف کلانشهر اهواز تعویض و اصلاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سعید آقایی عنوان کرد: کاهش سطح روغن داخل ترانسفورماتور باعث نفوذ هوا می شود و با توجه به پایین بودن استقامت الکتریکی هوا نسبت به روغن موجب بروز قوس الکتریکی و در نهایت آسیب جدی به عایق آن می گردد. لذا بازبینی، شناسایی موارد معیوب و تعویض به موقع ترانس باعث جلوگیری ازقطعی برق، پیشگیری از سوختن آنها و در نهایت کمک به اقتصاد مقاومتی است.

   وی افزود: طرح ملی کاهش تلفات انرژی از جمله اهداف مهمی است که تحقق آن نیازمند برنامه ریزی دقیق و شناخت عوامل تاثیرگذار برآن است و مبحث روغن ریزی ترانس ها به عنوان یکی از این عوامل همواره در این شرکت به صورت جدی دنبال می شود که امسال نیز در سه ماهه اول سال تاکنون در کارگاه ترانس نسبت به تعویض و اصلاح تعداد ۹۰ دستگاه ترانس دارای روغن ریزی اقدام شده تا سهم خود را در تحقق طرح ملی کاهش تلفات انرژی ادا کنیم.

آقایی همچنین بیان کرد: جلب رضایت شهروندان جز اصلی ترین برنامه های این شرکت می باشد که این مهم باعث گردید تا این مجموعه مرتبا به دنبال نظارت دقیق بر شبکه بوده و بلافاصله نسبت به اصلاح و تعویض تجهیز اقدام نماید تا زمینه خاموشی بدون برنامه فراهم نشود.

 معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به افزایش مصرف در روزهای اخیر و افزایش بارشبکه این عامل نیز می‌تواند به ترانس‌ها آسیب وارد کند لذا ضرورت دارد شهروندان عزیز در ساعات اوج مصرف نسبت به رعایت الگوی مصرف همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز