خبرگزاری کار ایران

نصب ۲۲۳ ست کلید جداساز در شبکه برق کلانشهر اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۱۴۴

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را ۴میلیارد و چهارصد و شصت میلیون ریال برآورد نمود.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسن کریمی با اشاره به اهمیت حفظ پایداری شبکه برق، بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام شده در تلاش هستیم تا شبکه برق این کلانشهر را در مسیر دو استراتژی هدایت نمائیم که در کوتاه مدت پایداری شبکه در تابستان جاری و در درازمدت تحقق ۹۹ دقیقه خاموشی در سال به ازای هر مشترک می باشد.

وی در ادامه افزود: صنعت برق عنصری حیاتی در زندگی مردم استان خوزستان و شهر اهواز است که علاوه بر وابستگی همه صنایع به آن، نقشی بی بدلیل در تامین دمای مطبوع منازل مردم نیز برعهده دارد، لذا حفظ پایداری و همچنین جلوگیری ازقطعی برق و کاهش مدت زمان خاموشی بسیار مهم و ضروری است که در این راستا تاکنون تعداد ۲۲۳ ست کلید جداساز در نقاط مختلف شبکه توزیع برق این کلانشهر نصب شده است.

 حسن کریمی با اشاره به برنامه کاهش ساعات کاری ادارات بیان داشت: تجربه موفق سال های گذشته در بحث مدیریت مصرف برق باعث شده این مسیر از ۱۹ خرداد ماه سال جاری تا ۱۵ شهریور پیگیری و استاندار خوزستان نیز این اختیار را به ما داده است تا با سازمان ها و اداراتی که الگوی مصرف را رعایت نمی کنند برخورد قانونی صورت پذیرد.

 مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهوازاعتباراختصاص یافته به این پروژه را۴میلیاردو چهارصدو شصت میلیون ریال برآورد نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز