خبرگزاری کار ایران

حق شناس در گفت وگو با ایلنا مطرح کرد:

مهار آتش‌سوزی مجتمع ایران نگین در کیانپارس اهواز / حادثه تلفاتی نداشت

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۹۸۰

مسئول روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: آتش‌سوزی مجتمع ایران نگین در کیانپارس اهواز به موقع مهار شد و تلفاتی نداشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، حق شناس در تشریح جزئیات حادثه گفت: عصر دیروز شنبه ۳۰ تیرماه، راس ساعت ۱۵:۳۳ دقیقه، در تماس با سامانه ۱۲۵سازمان آتش‌نشانی اهواز، اعلام شد که دود نسبتا شدیدی از مجتمع تجاری نگین، واقع در منطقه کیانپارس اهواز، نبش خیابان ۶ غربی، در حال متصاعد شدن است. بلافاصله تیم‌های اطفاء حریق و امداد و نجات از دو ایستگاه همجوار به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: دقیقا ۴ دقیقه بعد، یعنی راس ساعت ۱۵:۳۷ دقیقه، در محل حاضر و فرمانده تیم عملیاتی، به همراه آتش‌نشان‌ها، به پاساژ وارد شدند و مشخص شد یکی از مطب‌های پزشکان، از ناحیه کنتر برق، دستخوش حریق شده و این آتش‌سوزی، بواسطه اینکه‌در نزدیکی داک و کانال ارتباطی کابل‌های برق به مجتمع بود، به طبقه های ۳ و ۴ و اول سرایت کرد.

حق شناس در ادامه عنوان کرد: به لطف خدا و سرعت عمل آتش نشانان، بعد از حدود ۲ ساعت تلاش بی وقفه، توانستند حریق را در کانون خودش و سایر طبقات، کنترل و مهار کنند و از گسترش آن به واحدهای همجوار جلوگیری به عمل آورند.

مدیر روابط‌عمومی سازمان آتش‌نشانی اهواز در پایان گفت: در این عملیات، ۶ دستگاه انواع خودرو اطفاء حریق سنگین و نیمه‌سنگین به همراه ۲ دستگاه‌خودرو امداد و نجات و فرماندهی و ۱۸ آتش‌نشان حضور داشتند و به لطف خدا این حادثه تلفات جانی و مصدوم در پی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز