خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام:

۸۰ درصد اعضا مجمع دوستی جوانان جهان اسلامی، نخبگان جوان هستند/ مجمع به چراغ سبزهای سیاسی بی اعتناست

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۲۹۱

معاون حقوقی دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام، در خوزستان گفت: شاکله کاری ما فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حوزه وحدت و دوستی بین جوانان ملل مختلف دنیا می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، پیمان نوشادی بیان کرد: مجمع دوستی جوانان جهان اسلام یک جریان کاملا فرهنگی اجتماعی است که با تفکر و نبوغ جوانان در حال رشد می باشد و مورد استقبال بی نظیر مدیران کشور قرار گرفته و در آینده نزدیک، شاهد تحولات بزرگی در کارکرد و ساختار مجمع خواهیم بود.

وی افزود: بیش از ۸۰ درصد اعضا مجمع را نخبگان جوان تشکیل می دهد و قطعا یک ظرفیت بسیار مهم در تشکیلات می باشد که نقطه تمایز ما با دیگر سازمان های غیر دولتی است.

معاون حقوقی دبیرکل مجمع دوستی جوانان جهان اسلام تصریح کرد: این مجمع، یک سازمان مردمی است که فعالیت غیر تجاری، غیر انتفاعی و غیر سیاسی انجام می دهد.

نوشادی تأکید کرد که مجمع به چراغ سبزهای حزبی و سیاسی بی اعتناست، زیرا که شاکله کاری ما فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در حوزه وحدت و دوستی بین جوانان ملل مختلف دنیا می باشد و یک هدف مهم داریم که کشورمان ایران را بعنوان کشور حامی صلح و دوستی در جهان معرفی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز