خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان خبر داد:

کشف 5 میلیارد کالای قاچاق در هندیجان

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۹۲۶

فرمانده نیروی انتظامی استان خوزستان گفت: با توقیف 6 دستگاه خودرو، قریب به 5 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی شهرستان هندیجان کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس‌زاده اظهار داشت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام حمایت از کالای ایرانی و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران انتظامی هندیجان با تشدید کنترل خودروهای عبوری، در چندین مرحله موفق به شناسایی و توقیف 6 خودروی حامل بار قاچاق در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان شدند.

وی افزود: مأموران پلیس در بازرسی از بار این خودروها ، 142 هزار نخ سیگار خارجی به همراه مقادیر دیگری کالای قاچاق اعم از لوازم یدکی خودرو، طاقه پارچه، لوازم آرایشی و مواد خوراکی که فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی بود، کشف کردند.

عباس زاده ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 4 میلیارد و 820 میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این رابطه 6 قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، عنوان کرد: تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیش از پیش ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز