خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از 34 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۲۱۴۵

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاوزی گفت: جلسه بررسی جذب تسهیلات بانکی در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی، معاونان و مدیران سازمان، مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها، نمایندگان بانک های مربوطه و صندوق کارآفرینی امید جلسه پیشرفت جذب تسهیلات بانکی طرح ها و پروژه های بخش کشاورزی استان برگزار شد.

مدیر سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی از اهداف عمده این طرح‌ها را افزایش کمی و کیفی تولید، اشتغال پایدار روستایی ، امنیت غذایی، مدیریت بهره وری آب و ... اشاره کرد.

صادقی افزود: عمده این طرح ها شامل دامداری، پرورش قارچ،  شیلات، زنبورداری، احداث گلخانه، کشت گیاهان دارویی، صنایع تبدیلی کشاورزی و ... است.

وی با بیان اینکه اعتبار تخصیص یافته به استان ۳۳۷ میلیارد تومان است ادامه داد: تاکنون حدود ۳۴ میلیارد تومان در قالب ۱۸۷ طرح توسط ۴ بانک پرداخت شده است که بیش از ۹۵ درصد تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک کشاورزی بوده است.

صادقی نرخ سود تسهیلات در مناطق روستایی و عشایری را ۶ درصد و در مناطق روستایی و عشایری محروم را ۴ درصد عنوان نمود  و گفت: در اشتغال فراگیر نیز سود تسهیلات ۱۸ درصد است ولی با توجه به موقعیت جغرافیایی از ۲ تا ۸ درصد به متقاضیان یارانه تعلق می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز