خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان؛

نشست پیگیری آب شرب آبادان و خرمشهر برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۹۵۵

جلسه پیگیری بهتر شدن وضعیت آب شرب ۲ شهرستان خرمشهر و آبادان با حضور مدیران عامل آبفای استان، فرمانداران ۲ شهرستان، و مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، کیامرث حاجی زاده با اشاره به مصوبات این نشست، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان نسبت به تعمیرات خط آب حیات در محدوده دارخوین جهت انتقال ۲۰ هزار متر مکعب در شبانه روز به آبادان ظرف مدت یک هفته اقدام کند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان ۲ دستگاه بسته بندی آب برای شهرستان خرمشهر تامین کند و تعداد تانکرهای آبرسانی خرمشهر و آبادان را نیز در بخش شهری و روستایی افزایش دهد.

مدیر کل مدیریت بحران خوزستان توضیح داد: شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان معین شهرستان آبادان و شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان و نیز معین شهرستان خرمشهر تعیین شده اند که معاونان این دو شرکت لازم است در دو شهرستان مستقر شوند.

وی ادامه داد: فرماندار آبادان و خرمشهر از شرکت های بزرگ شهرستان جهت همکاری برای فراهم آوردن ۲۰ تانکر سیار در سطح شهر اقدام کنند.

حاجی زاده بیان کرد: شهرداری هر دو شهرستان جهت آبیاری فضای سبز تنها از تانکر های خود استفاده کند و به هیچ وجه از آب شرب استفاده نکند( تفکیک شبکه آب خام از آب شرب).

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز