خبرگزاری کار ایران

اقدامات مرکز بهداشت برای کنترل وضعیت آب شرب مردم آبادان

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۹۳۴

مرکز بهداشت آبادان با کنترل مداوم وضعیت آب شرب توزیعی در شهرستان آبادان را تحت نظر دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مرکز بهداشت آبادان با انجام اقدامات مختلف، وضعیت آب شرب توزیعی در  شهرستان آبادان را به صورت مداوم و مستمر تحت نظر دارد.

کلر سنجی مستمر و مداوم طی شبانه‌ روز،  نمونه‌ برداری میکروبی از آب موجود در شبکه آبرسانی و آب های بسته‌بندی توزیعی، نمونه‌‎ برداری فیزیکی و شیمیایی از آب توزیعی در شبکه آبرسانی و آب های بسته‌‎ بندی و نظارت بر سه چرخه‌ها و تانکرهای توزیع‌ کننده آب هنگام بارگیری و توزیع از جمله اقدامات صورت گرفته توسط مرکز بهداشت آبادان بوده است.

همچنین برگزاری مستمر جلسات با مسئولان شهرستان و ارائه هر روزه گزارش‌های لازم به دادستان، فرماندار و سایر مسئولان نیز توسط این مرکز اجرایی می‌شود.

مرکز بهداشت آبادان در پایان ضمن انتشار پیامی  از همه همشهریان درخواست کرد تا از دریافت و خرید  آب از تانکرها، موتورهای سه چرخ و وانت‌‌های توزیع‌ کننده‌ای که فاقد برچسب زرد رنگ بهداشت هستند یا بدون هماهنگی با شورا و دهیاری ها اقدام به توزیع آب می‌کنند و همین طور آب‌های بسته‌ بندی فاقد مشخصات تاریخ تولید و تاریخ انقضا و پروانه ساخت اکیدا خود‌داری کنند.

شهروندان آبادانی می‌توانند هرگونه شکایت را با شماره تلفن۹۰۱۵۷۵۰۵۸۸ به صورت پیامکی برای ردیابی و پیگیری اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز