خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس شبکه هماهنگی سازمان‌های مردم نهاد مدیریت بحران خوزستان از سازمان امداد و نجات

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۹۴۰

این بازدید جهت آشنایی با فعالیت های سازمان امداد و نجات استان و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خوزستان صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، رئیس شبکه هماهنگی سازمان های مردم نهاد مدیریت بحران خوزستان به همراه جمعی از فعالین تشکل های مردمی در این بازدید حضور داشتند‌.

در شروع بازدید، مهرزاد لیموچی رئیس شبکه هماهنگی سازمان های مردم نهاد مدیریت بحران استان به معرفی و چگونگی تشکیل این شبکه پرداخت و گفت: شبکه هماهنگی سازمان های مردم نهاد مدیریت بحران زیر مجموعه ی سازمان مدیریت بحران کشور و مصوبه دولت می باشد و در این میان برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت شبکه را تشریح کرد.

در حاشیه این بازدید، جاسم پور مسئول مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات هلال احمر خوزستان با معرفی توانمندی ها و چگونگی فعالیت مرکز کنترل و هماهنگی عملیات پرداخت.

همچنین امیر عباس نجفی مدیر عملیات جمعیت هلال احمر استان با معرفی کامل جمعیت هلال احمر خوزستان بعنوان یکی از جمعیت های توانمند کشور پرداخت و این توانمندی را مرهون زحمات شبانه روزی داوطلبان، کارکنان و درایت مدیرعامل  جمعیت دانست و افزود: این یک سرمایه بزرگ برای استان و مایه دلگرمی مردم می باشد.

در پایان بازدید، لیموچی رئیس شبکه هماهنگی مدیریت بحران خوزستان خاطر نشان کرد: در آینده ای نزدیک با همکاری جمعیت هلال احمر خوزستان دوره های آموزشی و آگاهی بخشی تشکل های مردم نهاد در حوزه مدیریت بحران برگزار خواهد گردید که باعت ارتقای توانمندی سازمان های مردم نهاد در مواقع بحران می باشد، تا انشاالله بتوانیم در کنار جمعیت هلال احمر بعنوان یک بازوی مردمی به جامعه خدمات خود را ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز