خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان اعلام کرد:

اختصاص 43 میلیارد تومان به طرح آبرسانی غدیر در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۶۷۸

در نشست شورای برنامه ریزی استان خوزستان تصویب شد؛ سهم 43 میلیارد تومان برای طرح آبرسانی غدیر لحاظ شود که به زودی برای تسریع در تکمیل این پروژه اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: بانک مرکزی باید سالانه سهم ۱۴.۵ درصدی وزارت نفت و همچنین سهم سه درصد استان های نفتخیز و کمتر توسعه یافته را اختصاص دهد.

استاندار خوزستان همچنین با اشاه به مشکلات حوزه آب در سطح استان، تصریح کرد: آب کشور و استان در شرایط مناسبی نیست و در بخش جنوبی استان با مشکل جدی مواجه هستیم به طوری که ای.سی آب در شهرهای آبادان و خرمشهر بالا بوده و با تلاش‌های بسیار آن را تا رقم ۵ هزار و هفتصد میکروموس بر متر مکعب کاهش دادیم.

شریعتی اضافه کرد: آبرسانی به شادگان، آبادان و خرمشهر در قالب طرح غدیر تا ۱۵ تیر ماه سال جاری انجام می شود با این وجود باز هم شرایط مناسبی نخواهد بود ولی بعد از آن برای بازگشت به وضعیت عادی و مطلوب تلاش می کنیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: بزرگترین طرح آبرسانی کشورطرح غدیر است که آبرسانی به بیش از دو میلیون نفر در آن پیش بینی شده است که در سال گذشته حدود ۱۰۰ کیلومتر خط لوله دو هزار اجرا شده است. 

در این نشست تصویب شد سهم 43 میلیارد تومان برای طرح آبرسانی غدیر لحاظ شود که به زودی برای تسریع در تکمیل این پروژه اختصاص خواهد یافت. 

در این نشست همچنین تعدادی طرح سرمایه گذاری در بخش‌های خدمات، صنعت و کشاورزی به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز