خبرگزاری کار ایران

باهدف بررسی زیرساخت های گردشگری در استان انجام شد؛

بازدید میدانی معاون عمرانی استاندار خوزستان از مناطق گردشگری باغملک

asdasd
کد خبر : ۶۳۶۲۶۷

بازدید یک روزه معاون عمرانی استاندار خوزستان و جمعی از مسئولین، با هدف بررسی زیر ساخت ها و اتخاذ راهکار ارتقاء کمی و کیفی گردشگری مناطق امام زاده عبدالله، رباط و مال آقا انجام شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، بازدید یک روزه معاون عمرانی استاندار، با هدف بررسی زیر ساخت ها و اتخاذ راهکار ارتقاء کمی و کیفی گردشگری مناطق امام زاده عبدالله، رباط و مال آقا با همراهی مشاور استاندار در امور گردشگری، فرماندار باغملک و جمعی از مدیران کل استان و مسئولین محلی انجام شد.

همچنین در جریان این بازدید پس از بررسی چالش های زیر ساخت های گردشگری شهرستان، در نشستی پیرامون موضوعات مختلف بحث وتبادل نظر شد.

تامین اعتبار بهسازی مناطق گردشگری رباط و مال آقا، احداث چمن مصنوعی در مناطق گردشگری سه گانه، تجهیز سایت های گردشگری موجود، تعیین تکلیف سایت گردشگری مال آقا، اصلاح شبکه آبرسانی به منطقه امام زاده عبدالله، حل مشکلات برق و افزایش ایمنی جاده دسترسی امام زاده عبدالله با تعبیه حفاظ جانبی، تعریض پل روستای گردشگری  ابوالعباس، احداث هندسی مسیر صیدون تا گلال کمپ از جمله مصوبات این بازدید بود که در دستور کار دستگاه های متولی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز