خبرگزاری کار ایران

سردار عباس‌زاده خبر داد:

دستگیری سارق حرفه ای در اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۳۲۶۸۴

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: سارق سابقه داری که اقدام به 43 فقره سرقت از اماکن خصوصی و مغازه در شهرستان اهواز کرده بود، توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و مغازه در شهرستان اهواز، تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی برای رسیدگی به این پرونده تشکیل و تحقیقات خود را در زمینه شناسایی سارق یا سارقان آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از انجام تحقیقات تخصصی متهم به هویت (ع – م) را که از سارقان حرفه ای و سابقه دار بود، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش در شهرستان اهواز دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیس به 43 فقره انواع سرقت از قبیل 18 فقره سرقت مغازه، 15 فقره سرقت از اماکن خصوصی، 3 فقره سرقت از اماکن دولتی و 7 فقره کیف قاپی در شهر اهواز اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با برهم زنندگان نظم و امنیت هرگز مماشات نخواهد کرد، افزود: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام نمایند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز