خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان گفت:

سیستم های سنتی و ناکارآمد بانکی در خوزستان به روزرسانی شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۹۹۱۰

استاندار خوزستان گفت: سیستم های سنتی و ناکارآمد بانکی در امر اعطای تسهیلات اشتغالزایی به روزرسانی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در نشست شورای اشتغال استان با انتقاد از عملکرد برخی از بانک ها در اعطای تسهیلات اشتغالزایی، گفت: سیستم های سنتی و ناکارآمد بانکی در امر اعطای تسهیلات اشتغالزایی باید کنار گذاشته شود و از سیستم های روان و به روزرسانی شده استفاده شود.

استاندار خوزستان افزود: بانک هایی که در اعطای تسهیلات اشتغالزایی عملکرد غیرقابل قبولی داشته باشند طی یک نامه به دولت معرفی می شوند تا اعتبار آنها جا به جا شود.

شریعتی عنوان کرد: مسائل اجتماعی و اشتغال جزو موضوعات مهم کشور است و در این زمینه باید به صورت جدی ورود شود و از ملاحظه کاری در قبال افراد پرهیز شود.  

استاندار خوزستان اظهار کرد: سیاست های دولت در بخش اشتغال باید به صورت جدی دنبال شود و مدیران بانک ها با انجام ارزیابی نسبت به تقدیر از روسای موفق شعب بانکی در امر اشتغال و برخورد با روسای شعبی که در این زمینه عملکردی نداشته اند و صرفا در کارها سنگ اندازی می کنند اقدام نمایند.  

در ادامه این جلسه سید علی بحرینی مقدم معاون هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری خوزستان تصریح کرد: بر اساس رتبه بندی اعلام شده استان خوزستان در بخش اعطای تسهیلات اشتغالزایی روستایی با پرداخت رقم 7.7 میلیارد تومان رتبه دهم در کشور را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز