خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار خوزستان تاکید کرد:

لزوم سرعت بخشیدن به اجرای تعهدات عمرانی در مناطق کوی علوی و نهضت آباد اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۲۸۴۷۵

جلسه بررسی مسائل و مشکلات عمرانی مناطق نهضت آباد و کوی علوی شهر اهواز در معاونت عمرانی استانداری خوزستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، این جلسه که با حضور مدیران دستگاه های مرتبط با حوزه عمرانی و برخی از معتمدین و اهالی مناطق نهضت آباد و کوی علوی برگزار شد؛ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، بر لزوم پایبندی دستگاه ها به تعهدات خود در این مناطق تاکید کرد.

اصلاح، بازسازی و بهسازی شبکه آب و فاضلاب، تعریض خیابان ابومسلم، موضوع زیرگذر نهضت آباد، پارک حجاب، فضاهای ورزشی منطقه، ساماندهی دستفروشان، احداث فرهنگسرای محله، احداث کانون فرهنگی تربیتی و پیگیری تعهدات مرکز بهداشت منطقه از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود، که در این خصوص مدیران و نمایندگان دستگاه های حاضر به صورت جداگانه به ارائه گزارش اقدامات انجام شده و موارد قابل پیگیری پرداختند.

نماینده آب و فاضلاب اهواز، ضمن ارائه گزارش تامین شبکه آب و فاضلاب منطقه در سال 97 اعلام کرد در این خصوص منتظر ابلاغ اعتبار مصوب هیئت وزیران هستیم.

وی در ادامه از شناسایی نقاط بحرانی شبکه آب و فاضلاب منطقه کوی علوی با همکاری دفتر فنی استانداری خبر داد.

همچنین توسعه فضاهای ورزشی از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

رئیس ورزش و جوانان استان بیان کرد: در صورت واگذاری زمین مناسب از سوی مسکن و شهرسازی استان، احداث فضاهای ورزشی رو باز در محلات یاد شده را از اعتبارات سال 97 در دستور کار خود قرار دهد.

در این خصوص پس از اخذ نظر از اهالی و معتمدین منطقه پیرامون مکان های مناسب جهت احداث فضاهای ورزشی تصمیماتی اتخاذ و دفتر فنی استانداری مسئول پیگیری موضوع شد.

هاشمی زاده ضمن اشاره به لزوم هماهنگی هر چه بیشتر بین دستگاهی جهت رفع مشکلات مناطق یاد شده، بر سرعت بخشی به انجام امور تاکید کرد، و خواستار هماهنگی کامل شهرداری با اداره کل راه آهن در خصوص پروژه زیرگذر نهضت آباد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز