خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای شهر آبادان:

خبر فوت "ضامن آذربایجانی" صحت ندارد/ تصمیمی برای استیضاح شهردار آبادان گرفته نشده است

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۰۰۲

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: عصر روز گذشته به همراه فرماندار، شهردار، رئیس حراست شهرداری، رئیس و سایر اعضای شورای اسلامی شهر آبادان به عیادت دو کارگر عزیز آبادانی رفتیم و حال عمومی آن ها مساعد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آبادان، فواد دریس‌فرد با اشاره به وضعیت کارگر آبادانیِ خودسوزی کرده، اظهار کرد: به محض اطلاع از موضوع به اتفاق خلیل جنامی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر آبادان عازم بیمارستان شده و پیگیر اعزام وی به بیمارستان طالقانی اهواز شدیم.

وی در همین خصوص ادامه داد: بعد از آن پیامی به رئیس و سایر اعضای شورای اسلامی شهر آبادان مبنی بر تشکلیل جلسه اضطراری ارسال کردم که این جلسه پس از موافقت اعضا در ساختمان شورای اسلامی این شهر تشکیل و شهردار آبادان، معاون اداری مالی، رئیس حراست، شهردار منطقه سه، معاون خدمات شهری نیز در این جلسه حضور داشتند و ضمن بررسی این موضوع تصمیماتی نیز اتخاذ شد؛ این جلسه تا ساعت سه شب به طول انجامید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان با تاکید بر اینکه شهردار آبادان و سایر اعضای شورای اسلامی این شهر وارث بدهی به تامین اجتماعی، پیمانکاران و مطالبات پرسنل هستند، گفت: همه عزیزان در حال تلاش به منظور رفع مشکل قشر زحمتکش شهرداری هستند ولی مسیر دشوار است اما به یاری خدا با درایت شهردار آبادان، بحران فعلی به پایان خواهد رسید و مطالبات کارگران پرداخت می‌شود.

دریس‌فرد در پاسخ به سئوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به اتفاقات اخیر آیا اعضای شورای اسلامی شهر آبادان قصد استیضاح شهردار را دارند، تصریح کرد: تاکنون بحثی در خصوص استیضاح نشده است؛ پیشتر تذکرات لازم داده شده ولی شهرداری به علت نداشتن نقدینگی قادر به پاسخگویی به پرسنل نبوده هر چند مطالبات بعضی از پرسنل سازمان‌ها و مناطق پرداخت شده بود. 

وی در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار ایلنا که آیا خبر فوت ضامن آذربایجانی «کارگر آبادانی خودسوزی کرده» در شبکه‌ های مجازی صحت دارد، توضیح داد: خیر، عصر روز گذشته به همراه فرماندار، شهردار، رئیس حراست شهرداری، رئیس و سایر اعضای شورای اسلامی شهر آبادان به عیادت دو کارگر عزیز آبادانی رفتیم و حال عمومی آن ها مساعد بود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان تاکید کرد: به عنوان نائب رئیس شورای اسلامی شهر آبادان از کلیه پرسنل زحمتکش شهرداری که مطالبات و حقوق آن ها به تاخیر افتاده و این امر باعث مختل شدن زندگی خانواده آن ها در این ماه پر خیر و برکت شده عذر خواهی می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر روز (دو‌شنبه؛ ۳۱ اردیبهشت ماه) یکی از کارگران خدماتی شهرداری آبادان با آتش زدن خود سعی داشت به زندگی خود خاتمه دهد. در این بین همکار وی که اقدام به نجاتش کرده بود نیز به شدت دچار سوختگی می‌شود.

این کارگر که «ضامن آذربایجانی» نام دارد؛ با مشکلات معیشتی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کرده و در زمانی که اقدام به خودسوزی کرده، مشکلاتی نیز در کار داشته است.

همکار وی که با به خطر انداختن جان خود قصد نجات همکارش را داشت نیز دچار سوختگی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز