خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پست استان خوزستان عنوان کرد:

ثبت نام یک میلیون و 800 هزار نفر در خوزستان برای کارت ملی هوشمند

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۱۳۲

مدیرکل پست خوزستان گفت: طی سه سال گذشته بیش از 1 میلیون و 800 هزار نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مهران حموله ظهر امروز یکشنبه 23 اردیبهشت، در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ، نمایشگاه بین المللی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث کارت ملی هوشمند، توسعه ایستگاه های سیار را داشتیم. 15 ایستگاه سیار در کشور داریم که 3 ایستگاه سیار آن در خوزستان راه اندازی شده است.

وی افزود: طی سه سال گذشته بیش از 1 میلیون و 800 هزار درخواست ثبت نام کارت ملی هوشمند ثبت و 340 ایستگاه ثبت نام و 18 باجه ثبت نام ثابت کارت ملی هوشمند در شهرستان های خوزستان راه اندازی شد.

مدیرکل پست خوزستان یادآور شد: در راستای طرح جی نفت پارسال طرح سیماک که یکی از طرح های فرعی جی نفت است توسط وزیر ارتباطات افتتاح شد، همه پلاک های شهرهای استان بهنگام سازی و 60 درصد شهرهای استان پلاک کوبی شدند و قرار شد باقی اعتبار طرح جی نف از منابع استانی تأمین شود.

حموله گفت: امسال 29 درصد رشد درآمد را در فروردین ماه 97 در مقایسه با مدت مشابه داشتیم و با یک جهش قابل ملاحظه رتبه اول را کسب کردیم.

وی افزود: خوزستان یکی از استان های پایلوت طرح سیماک در کشور است؛ امروز آزمون نظام مهندسی 50 نفر اول را که فروردین ماه در سطح خوزستان برگزار شد و دوره آموزشی اولین گروه مهندسین خوزستان از جامعه هدفی که 1500 نفر در اهواز هستند در استان شروع کردیم.

مدیرکل پست خوزستان خاطرنشان کرد: شاخص های درآمدی و بازارهای جدید که جز اهداف ما بودند، توانستیم در بحث ثبت اسناد تفاهم نامه جدیدی منعقد کنیم و در بحث بازارهای جدید بیش از 32 بانک شناسایی شدند که با 8  بانک برای توزیع ابلاغیه های بانکی آن ها به مرحله تفاهم نامه رسیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز