خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

افتتاح موسسه خیرین بیمارستانی شهرستان ایذه

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۵۹۱

موسسه خیرین بیمارستانی با حضور مسئولین استانی و محلی صبح امروز در شهرستان ایذه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، موسسه خیرین بیمارستانی صبح امروز با حضور مسؤولان استانی و محلی در کلینک ۱۷ شهریور شهرستان ایذه افتتاح شد.

مازیار حسن زاده کیانی مدیر شبکه بهداشت و درمان ایذه، ضمن قدرانی از خیرین، گفت: افتتاح این موسسه به منظور ساماندهی خدمات در امور نیکوکاری و بهره برداری از منابع حاصل از امور خیرین جهت تامین نیاز های دارویی، درمانی، حمایتی و تجهیزات مورد نیاز بیماران است.

وی در ادامه افزود: از کمک این موسسه می شود ساخت و بازسازی بیمارستان، درمانگاه های تخصصی و نیز توسعه کمی و کیفی خدمات سلامت در بیمارستان‌ شهدای ایذه‌ را نام برد که امیدواریم این امر با همت خیرین صورت گیرد.

شهریار مهری به نمایندگی از موسسه خیرین گفت: ما همشهری های زیادی داریم که خوشبختانه از وضعیت مالی خوبی برخوردار هستند و اتفاقا همیشه در چنین برنامه های پیشتاز هستند؛ امیدواریم با افتتاح این موسسه به جمع ما ملحق شوند تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات بهداشت و درمان در ایذه را برطرف کنیم.

مهری در بخش پایان صحبت های خود، افزود: در حوزه های مختلف درمانی مشکلات فراوانی داریم، قطعا با ملحق شدن همشهریان عزیز به موسسه خیرین بیمارستانی می توانیم گام مهم و بلندی جهت توسعه در بهداشت و درمان شهرستان برداریم.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز