خبرگزاری کار ایران

اختصاصی ایلنا؛

تکمیل ساختمان خانه کارگر و انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمان شهرستان دزفول

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۵۵۱

رابط خانه کارگر و رئیس انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمان شهرستان دزفول، گفت: کمتر از دو هفته‌ی دیگر خانه کارگر این شهرستان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان: علی علی نژاد در پاسخ به سؤال هدف‌گذاری‌های تأسیس خانه کارگر در دزفول، گفت: با توجه به اینکه دزفول با ۵۴۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر استان خوزستان می‌باشد و  تعداد زیادی کارگران و استادکاران ساختمانی دارد،  با همکاری زنده‌یاد آقایار حسینی دبیر پیشین خانه کارگر خوزستان و درویشی دبیر فعلی اجرایی خانه کارگر استان، برای تأسیس خانه کارگر در این شهرستان اقدام گردید.

که با همکاری پاپی زاده نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام‌جمعه، شهردار و ریاست آموزش پرورش این شهرستان، مکانی در اختیار ما گذاشته شد در قالب مرمت و نوسازی که با همت کارگران شریف این شهرستان و مساعدت مسئولین، بیش از ۸۰ درصد کار انجام شده است.

وی در پاسخ به اینکه در حال حاضر مشکلات کارگران دزفول چیست؟ افزود: بعد از بیمه‌ی تأمین اجتماعی کارگران ساختمانی، مشکل بیکاری و ورود اتباع بیگانه و غیر بومی معضلی برای کارگران شده است. که برای حل این معضل در نظر داریم طرحی را به مرحله اجرا برسانیم که طی آن با همکاری نظام‌مهندسی، شهرداری، اداره کار و انجمن صنفی، از چند ماه آینده، تمام کارفرمایان و مالکین در قالب همکاری، نیروهای کار خود را از دفتر انجمن تأمین کنند و با در نظر گرفتن کد صنفی برای هر کارگر، باعث ایجاد امنیت خاطر برای کارفرمایان و همچنین برای کارگران و تضمین احقاق حق آن‌ها و هم باعث جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به چرخه کار شهرستان می‌شود.

علی نژاد در خصوص چگونگی عضویت و خدمات خانه کارگر شهرستان ‌دزفول گفت: کارگران می‌توانند با در دست داشتن کپی صفحه اول دفترچه بیمه،۳ قطعه عکس، کپی کارت ملی و شناسنامه و مبلغ سالانه ۱۵ هزار تومان به عضویت این کانون درآیند. خدمات تفریحی-گردشگری در سطح کشور اعم از اجاره سوئیت و هتل‌های طرف قرارداد، خدمات پزشکی و درمانی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، رفاهی و کلیه خدماتی که در سطح استان طرف قرارداد با خانه کارگر می‌باشند، با ارائه‌ی کارت خانه کارگر و تخفیف ویژه امکان پذیر است.

وی در پایان ضمن درخواست مساعدت از کلیه مسئولین شهرستان، گفت: مکانی را در اختیار ما بگذارند تا با راه‌اندازی سوئیت‌ها و کانکس‌ها برای تمامی کارگران در سطح کشور، شرایط رفاهی، گردشگری و تفریح در سطح شهرستان دزفول فراهم آوریم و کمکی به صنعت گردشگری کشور و شهرستان شود.

تکمیل ساختمان خانه کارگر و انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمان شهرستان دزفول تکمیل ساختمان خانه کارگر و انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمان شهرستان دزفول تکمیل ساختمان خانه کارگر و انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمان شهرستان دزفول تکمیل ساختمان خانه کارگر و انجمن صنفی کارگران و استادکاران ساختمان شهرستان دزفول

 

انتهای پیام/
مریم جم
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز