خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار ایذه گفت:

هم گرایی در هر مجموعه ای باعث تولید بهتر می شود/ دین اسلام برای کارگر اهمیت ویژه ای قائل است

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۴۳۸

معاون فرماندار ایذه صبح امروز در آیین بزرگداشت روز کار و کارگر در جمع راهداران حمل و نقل ایذه، گفت: با توجه به سال حمایت تولید از کالای ایرانی، هم گرایی در هر مجموعه ای باعث تولید بهتر می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ایذه، حسین کیانی در مراسم آیین بزرگداشت روز کار و کارگر که در اداره راهداری و حمل و نقل ایذه برگزار شد، گفت: کارگران از قشری هستند که با دل و جان برای کار خود سرمایه گذاری می کنند و قابل تکریم و احترام هستند و با اشاره به تکریم پیامبر اکرم (ص) از کارگران که به دست پینه ‌بسته آنان بوسه زد،بیان کرد: روز جهانی کارگر فرصتی است که  از کارگران که قشر زحمتکش هستند تجلیل شود.

وی افزود: دین اسلام از طبقه کارگر با بهترین توصیفات یاد می کند و کسی که در راه اداره زندگی خود و خانواده خود کار و تلاش می‌کند همانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

کیانی با اشاره به شعار سال که " حمایت تولید از کالای ایرانی " نامگذاری شده است، گفت: یکی از چالش های مهم روز ایران بحث بیکاری جوانان است که در کنار بحث بیکاری، وضعیت نامطلوب اقتصادی بخشی از جامعه است که اگر اشتغال و تولید داخلی انجام شود سرانه ملی بالا می رود و وضعیت معیشت مردم بهبود پیدا خواهد کرد.

وی اظهار داشت: چرخه کار و تولید کشور به دست توانمند و سختکوش کارگران می‌چرخد و تمامی خدمات سطح جامعه به واسطه حضور شبانه‌روزی و در تمام فصول کارگران میسر می شود که برای آسایش شهروندان تلاش می کنند.

حسین کیانی معاون فرماندار ایذه در پایان صحبت های خود به تغییر تحول در اداره راهداری، گفت: چرخش مدیریت یک موضوع خیلی عادی است. مخصوصا در ادارات که یکی می آید زحمت می کشد و آنچه از دستش بر می آید انجام می دهد و جای خود را به فرد دیگر می دهد.

انتهای پیام/
فیروز بیگلری
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز