خبرگزاری کار ایران

گرامی داشت روز جهانی تئاتر در بندر امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۶۱۵۱۴۴

آیین بزرگداشت روز جهانی تئاتر با حضور پیشکسوتان و علاقمندان هنر زیبا( نمایش) در محل سالن اجتماعات مهر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، در این مراسم سید ستار فاطمی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر امام ضمن تبریک این روز بزرگ، هنر نمایش را یکی از هنرهای تاثیر گذار در جهت شناسایی معضلات حال حاضر جامعه اعلام نمود.

وی گفت:  شعار " تئاتر برای همه " از برنامه های کاری این اداره در حوزه ی هنرهای نمایشی خواهد بود.

فاطمی ضمن اشاره به تقویم هنری سینمایی سال 97 گفت: فعالیت های هنری سینمایی با هدف ایجاد نشاط در بین اهالی فرهنگ و هنر متفاوت با سالهای گذشته خواهد بود.

در این مراسم که با استقبالی بی نظیر از سوی اهالی فرهنگ و هنر و با حضور حسین ذوالفقاری مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان  برگزار شد؛ بخش های مختلف هنری  به اجرا در آمد.

در این آیین  بزرگان حوزه ی هنرهای نمایشی مانند: عبدالرضا سواعدی، رضا نصاری، رضا چوپان، سعید نگراوی، حمید بقایی، مهرداد حق شناس و ستار جمشیدی حضور داشتند.

اجرای موسیقی و تئاتر خیابانی از بخش های دیگر روز جهانی تئاتر در بندر امام خمینی (ره) بود و در بخش پایانی از پیشکسوتان، حامیان و فعالان حوزه ی هنرهای نمایشی در بندر امام خمینی (ره)  تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود اهدا شد.

گرامی داشت روز جهانی تئاتر در بندر امام خمینی (ره)گرامی داشت روز جهانی تئاتر در بندر امام خمینی (ره)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز