خبرگزاری کار ایران

صدور مجوز احداث ۳ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۱۲۶۷۴

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در دیدار با استاندار خوزستان از صدور مجوز احداث ۳ مرکز آموزش فنی و حرفه ای در شهر های آبادان، ماهشهر و سوسنگرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، ابراهیم صالحی در دیدار با استاندار خوزستان که در محل استانداری برگزار شد از صدور مجوز احداث ۳ مرکز آموزش فنی و حرفه ای در شهر های آبادان، ماهشهر و سوسنگرد از سوی شورای گسترش آموزش فنی و حرفه ای خبر داد.

وی با بیان اینکه فعال بودن و پرکاری شریعتی در میان مسئولان زبانزد است عنوان کرد: آمادگی داریم در کنار شما نسبت به توسعه آموزش فنی و حرفه ای و تربیت نیرو های دوره دیده و ماهر در خوزستان اقدام کنیم.

استاندار خوزستان نیز در این دیدار اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه های مختلف و عظیم بویژه در بخش های نفت و گاز تا یکی دو سال آینده در خوزستان اجرا خواهد شد؛ تعداد قابل توجهی نیرو های آموزش دیده و تکنسین مورد نیاز است که انتظار می رود نسبت به آموزش نیرو های بومی برنامه‌ریزی شود و این امر موجب ایجاد تعداد قابل توجهی اشتغال خواهد شد.

شریعتی یادآور شد: با توجه به اینکه هشت سال دوران جنگ خوزستان را تحت تاثیر قرار داده است این استان در بخش آموزش فنی و حرفه ای نسبت به کشور عقب افتاده است و باید دست به دست هم دهیم تا این عقب ماندگی جبران شود.

استاندار خوزستان تصریح کرد: همانطور که در سفر قبلی شما به خوزستان گفتم آمادگی داریم به میزان دو برابر اعتبار کشوری برای آموزش فنی و حرفه ای در خوزستان از اعتبارات استانداری در این بخش هزینه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز