خبرگزاری کار ایران

دیدار نوروزی مدیران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با مدیران استانی خوزستان

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۹۶۱

مدیران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در نخستین روزهای کاری سال جدید برای دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان و مدیران کل بازرسی، صنعت، معدن، تجارت و حفاظت از محیط زیست به اهواز رفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، مدیرعامل و تنی چند از مدیران ارشد سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتدوشیمی جهت دیدار نوروزی با مسئولین استانی به اهواز سفر کردند. 

 مدیران سازمان در این دیدار ضمن حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه اهواز، آخرین وضعیت صنعت پتروشیمی منطقه ویژه را گزارش کردند. در این دیدار آیت ا... جزایری، صنعت پتروشیمی را یکی از منابع صنایع کلیدی و ارزش ساز کشور دانست و کاهش مسائل اقتصادی، خصوصا اشتغال را در گرو توسعه آن عنوان کرد. 

وی همچنین با اشاره به تاثیر پتروشیمی بر چرخه اقتصادی کشور، گفت: از شرایط و وضعیت پتروشیمی های قطب صنعت کشور در جنوب استان ابراز رضایت کرده و توفیقات الهی را برای سربازان اقتصادی و صنعتی کشور از خدا خواستارم. 

 مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ادامه این سفر، به اداره کل بازرسی استان خوزستان رفتند و دیداری با ممبینی، مدیر کل این اداره داشتند. گفتگوهای این دیدار بر محورهایی هم چون اصلاح فرایندها، رفع موانع تولید، حمایت از بخش سرمایه گذاری و تسهیل مسیر سرمایه گذاری در صنایع پتروشیمی تمرکز داشت. 

 در این دیدار، ممبینی از توسعه منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی حمایت کرد و برای همکاری با ادارات مختلف سازمان در حوزه بازرسی اعلام آمادگی نمود. 

 مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان مقصد بعدیِ مدیران سازمان منطقه ویژه در اهواز بود. حسن زاده ضمن تأکید بر لزوم توسعه صنایع پایین دستی در استان خوزستان، نسبت به اعطای تسهیلات ویژه با کارمزد پایین به سرمایه گذاران فعال در حوزه صنایع پایین دستی اعلام آمادگی نمود.  

 وی در ادامه کلیات، برنامه ی اداره کل صنعت، معدن و تجارت برای ایجاد شهرک انرژی شهرستان ماهشهر را تشریح و گفت: تصمیم داریم در سال 1397 زیر ساختهای مناسب برای آغاز به کار این شهرک را ایجاد نماییم. 

دفتر لاهیجان زاده، مدیر کل اداره حفاظت محیط زیست خوزستان آخرین مقصد بود که در جلسه، وی از رویکرد شرکت های پتروشیمی در جهت رفع نقایص زیست محیطی و توجه به اصلاح فرآیندها در جهت رعایت الزامات محیط زیست تشکر و ابراز رضایت نمود و همچنین در رابطه با افزایش تلاش و توسعه سطح همکاری و تعامل در حوزه مسائل محیط زیست بین دو سازمان بیش از پیش ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز