خبرگزاری کار ایران

در سفر یک روزه انجام شد؛

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد خوزستان از نگارخانه شوادان شوشتر

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۳۴۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از نمایشگاه آثار فاخر هنرمندان هنرهای تجسمی و نگارخانه شوادان شوشتر بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمد جوروند در سفر یک روزه خود به شوشتر ضمن بازدید از نمایشگاه آثار فاخر هنرمندان هنرهای تجسمی از قسمت‌های مختلف نگارخانه شوادان شوشتر بازدید کرد.

جوروند ضمن ابراز خرسندی از اقدام مدیریت نگارخانه در سرمایه‌گذاری در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه استفاده از اماکن تاریخی و باستانی، به حمایت همه جانبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از اینگونه اقدامات اشاره کرد و افزود: باید بستر را در تمام استان و به ویژه شهرهای مهم و تاریخی از جمله شوشتر برای جذب سرمایه‌گذار بخش فرهنگ و هنر فراهم ساخت که این مهم به توسعه‌ کمی و کیفی فرهنگی و هنر استان خوزستان کمک شایانی خواهد کرد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر این که فضاهای تاریخی و باستانی را می‌توان با فعالیت‌های هنری و ادبی احیا کرد، توصیه کرد تا شرایط برای تشکیل جلسات انجمن‌ها به ویژه انجمن‌های ادبی هنری در مکان‌های باستانی فراهم شود که بدون شک در جذب بیش از پیش علاقه‌مندان و مخاطبان ادبی و هنری تاثیرگذار خواهد بود.

لازم به ذکر است خانه تاریخی مقدم و نگارخانه شوادان با مدیریت صادق خلیفه که با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان چند ماهیست فعالیت خود را آغاز کرده تا کنون نمایشگاه‌ها و ورک شاپ‌های گوناگونی را در دل خود برپا ساخته و قرار است در پایان فروردین نیز نمایشگاه نوروزگاه در همین مکان با ارایه آثار هنرمندان هنرهای تجسمی کشور، استان و شهرستان برپا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز