خبرگزاری کار ایران

استاندارخوزستان بر تأمین برق یادمان طلائیه تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۰۸۹

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه تأمین برق یادمان طلائیه باید در اولویت کار قرار گیرد، گفت: اعتبار مورد نیاز آن اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد مرکزی راهیان نور که امروز (7 فروردین‌ ماه) در اهواز برگزار شد، با تشکر از اعضای این ستاد در حمایت و مدیریت کار، اظهار کرد: با توجه به بازدیدهایی که از قرارگاههای و پایگاههای ستاد راهیان نور داشتیم کار ارزشمندی در خدمات رسانی به مهمانان صورت گرفته است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم سال به سال شرایط بهتری در این زمینه ایجاد کنیم و میزبان خوبی برای تمام استان های کشور باشیم.

استاندار خوزستان با شاره به اعتبارات ستاد راهیان نور تصریح کرد: سال گذشته 4 میلیارد تومان به این ستاد تخصیص داده شد و امسال نیز این اعتبار در نظر گرفته شده است و سعی می کنیم از محلی تامین شود که سریع تخصیص یابد تا روند کار در کمترین زمان انجام شود.

شریعتی با تاکید بر اینکه در اجرای پروژه ها با رعایت استانداردها کارهای ماندگار و با دوام انجام شود، گفت: ما دو معاونت استانداری را در اجرای پروژه های ستاد راهیان نور وارد کردیم تا روند کار تسهیل شود. حوزه زیرساخت ها را معاونت عمرانی و حوزه پشتیبانی را معاونت پشتیبانی استانداری پیگیری می نماید.

وی با اشاره به رشادت‌ها، فداکاری‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس، افزود: رزمندگان انسان‌های پاک و بزرگی بودند که در راه اسلام و انقلاب از همه چیز خود گذشتند و با دست خالی از کشور خود دفاع کردند.

استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت انتقال نسل به نسل تجربیات و جریان دفاع مقدس، عنوان کرد: جنگ‌های بسیار کوچک‌تر در کشورهای دیگر، هنوز بعد از چندین سال در حال معرفی و بزرگداشت است.

وی گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس احساس مسئولیت در قبال پاسداری از اسلام، کشور و انقلاب را در بین نسل‌های بعد تقویت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز