خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت:

خوزستان جزو پنج استان اول کشور از لحاظ جذب گردشگر است

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۰۰۱

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اعلام کرد: در روزهای فعالیت ستاد خدمات سفر نوروز 97، خوزستان جزو پنج استان اول کشور از لحاظ گردشگران ورودی بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی اصغر مونسان اظهار کرد: دیدار با مردم، استاندار و بازدید از مناطق عملیاتی و نقاطی که زائران راهیان نور به آن سفر می کنند و احترام به شهیدان از جمله اهداف از سفرم به خوزستان است.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه از 27 اسفند تا 4 فروردین از مرز 22 میلیون نفر عبور کردیم که رشد 11 درصدی داشته و عدد بسیار خوبی است و همچنان سفرها ادامه دارد.

معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: عددهایی که در مناطق تاریخی و آثار باستانی ثبت شده ارقام بالایی است و رکورد محسوب می شود و خوشبختانه نشان دهنده افزایش چشمگیر سفرها است.

مونسان یادآور شد: سفر گردشگران خارجی به ایران نسبت به مدت مشابه قبل رشد داشته و امیدواریم این رشد تا نیمه دوم ادامه پیدا کند.

او خبر داد: با استاندار خوزستان در حال رایزنی هستیم تا طرح تعطیلات زمستانه را اجرا کنیم چون به رونق گردشگری در مناطق جنوبی کشور کمک می کنند چرا که  نیمه دوم سال برای استان های جنوبی زمان بسیار مناسبی برای سفر است و اجرای این طرح رونق خوبی برای استان های جنوبی به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: خوزستان جزو پنج استان برتر کشور از لحاظ جذب گردشگر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز