خبرگزاری کار ایران

وزیر ارشاد:

فرهنگ زیر بنا و روح جامعه است

asdasd
کد خبر : ۶۰۲۶۸۵

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع مدیران سازمان‌‎ای وابسته این وزارت گفت: فرهنگ زیر بنا و روح جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، نشست سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با مدیران سازمان‌ها و ارگان‌های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز شنبه ١٩ اسفند در تالار اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

وی ضمن تاکید بر هم‌افزایی دستگاه‌های فرهنگی استان ابراز کرد: فرهنگ زیربنا و روح یک جامعه است و همه دستگاه‌های فرهنگی باید در پیشبرد اهداف فرهنگی و رشد و اعتلای فرهنگ و هنر در کنار هم حرکت کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: متولیان امور فرهنگی باید تلاش کنند تا بتوانند سهم کارهای فرهنگی هنری  استان را در بودجه ٩٧ بالا ببرند.

وی افزود: در حوزه فرهنگ باید اطلاع‌رسانی مناسبی صورت گیرد تا کارها بهتر پیش رود و فعالیت ها و تلاش ما به خوبی دیده شود با این وضع میزان تاثیر گزاری این فعالیت ها نیز بیشتر خواهد شد لذا برای دیده شدن باید از تمام ظرفیت‌ها و دریچه‌های موجود در سطح استان و ملی استفاده کرد.

صالحی خاطرنشان ساخت: منابع انسانی مجموعه سرمایه‌های یک سازمان هستند و باید در ارتقای این سرمایه تلاش مضاعفی داشته باشیم. و باید فرصت هایی فراهم شود که خانواده ارشاد به هم دیگر نزدیکتر و هماهنگ با هم به رسالت انسانی خود بپردازند.

در پایان این نشست مدیران سازمان‌های وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گزارشی از عملکرد خود در سال ٩٦ ارائه دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز