خبرگزاری کار ایران

برپایی نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی خوزستان برای اولین بار در اهواز

asdasd
کد خبر : ۶۰۱۴۰۸

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برپایی نمایشگاه فروش آثار هنرمندان تجسمی خوزستان از ٢١ تا ٢٦ اسفند خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف توجه به اقتصاد هنر، و اجرای فعالیت‌های شایسته در راستای حمایت از هنرمندان تجسمی، بازار هنر تهران را از طریق موسسه هنرهای معاصر در سال ٩٥ و ٩٦ برگزار کرد، و امسال نیز این رویداد برای اولین بار تنها در دو شهر اهواز و مشهد برگزار می‌شود.

محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: هنرمندان تجسمی استان تا ١٩ اسفند مهلت دارند آثار خود را به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال کنند تا پس از بازبینی و داوری در اولین نمایشگاه فروش آثار هنرهای تجسمی اهواز و شهرستان‌ها در معرض نمایش قرار گیرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: دبیرخانه این نمایشگاه تاکنون ٣٢٠٠ اثر دریافت کرده‌است که از این تعداد آثار ١٠٠ اثر برتر پس از داوری به نمایش گذاشته می‌شوند.

وی خاطر نشان ساخت: فراهم شدن بازاری جهت فروش آثار هنری در شهرستان‌ها یکی از برنامه‌هایی است که توجهی به آن نشده است و برپایی این نمایشگاه این خلأ موجود را پر خواهد کرد و ارتباطی میان هنر و عموم مردم ایجاد می‌کند.

جوروند افزود: آثار عرضه شده در رشته های مختلف هنرهای تجسمی هم چون نقاشی، مجسمه‌سازی، عکس، تصویر سازی و..  و قیمت مصوب شده برای هر اثر ٩٠٠ هزار تومان است.

وی در پایان یادآور شد: زمان برپایی این نمایشگاه ٢١ تا ٢٦ اسفند و محل آن نگارخانه هنرهای تجسمی اهواز واقع در ساحلی شرقی جنب موزه هنرهای معاصر اهواز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز