خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

ضرورت توجه وزارت ورزش و جوانان به خرمشهر

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۷۲۱

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در زمینه ورزش خرمشهر ضعیف عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرمشهر، عبدالله ثامری در نخستین جلسه شورای ورزش منطقه آزاد اروند که با حضور معاون بانوان وزیر ورزش در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار کرد: از زمانی که پیمان ادیبی، مدیر کل ورزش و جوانان منطقه آزاد اروند شد اقدامات زیادی در زمینه ورزش صورت گرفت که از وی تشکر می‌کنم.

وی افزود: در رابطه با موضوع ورزش خرمشهر، متاسفانه مظلوم واقع شده است؛ وزارت ورزش در این زمینه ضعیف عمل کرده است و مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در زمینه ورزش خرمشهر ضعیف عمل کرده است.

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: استادیوم شهید جهان آرای خرمشهر ۸ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده که ۴ میلیارد تومان از این اعتبار را وزارتخانه باید تخصیص دهد. اقداماتی صورت گرفته است ولی هنوز تمام نشده است.

ثامری با تاکید بر اینکه هیات فوتبال منطقه آزاد اروند یکی از موضوعات مهم است، گفت: خواهش می‌کنم به مدیر کل ورزش و جوانان اروند تفویض اختیار شود.

وی تصریح کرد: از وزارتخانه انتظار می‌رود نگاه ویژه‌ای به ورزش خرمشهر داشته باشند، زیرا این شهر در همه زمینه‌ها مقام دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز