خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

سفر وزیر ورزش و جوانان و جمعی از روسای فدراسیون‌ها به خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۵۲۵

وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین خود وارد استان خوزستان، مهد ورزش ایران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مسعود سلطانی‌‌فر دقایقی پیش با استقبال غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان وارد اهواز شد.

وزیر ورزش و جوانان در این سفر تا دقایقی دیگر در نشست مشترک با روسای فدراسیون‌های ورزشی شرکت خواهد کرد.

معاونین وزیر و روسای فدراسیون‌های ورزشی پس از این نشست هر کدام به شهرستان‌های مختلف این استان سفر می کنند.

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای در آبادان و خرمشهر به منظور بازدید از مسابقات بین‌المللی کبدی، ورزشگاه نفت و گاز اروندان و همچنین شرکت در شورای ورزش منطقه به همراه روسای فدراسیون‌ های فوتبال، بسکتبال و والیبال حضور پیدا می‌کند.

ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت در شورای ورزش شهرستان‌های بندر ماهشهر و بندر امام خمینی(ره)حضور پیدا می‌کند و از استخر ماهشهر با اعتبار هفت‌ونیم میلیاردتومان بهره‌برداری خواهد کرد‌. در این سفر روسای فدراسیون‌های تیراندازی، شنا شیرجه و واترپلو فرامرزیان را همراهی می‌کنند.

همچنین امیر رضا خادم معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌ها در دشت آزادگان (سوسنگرد هویزه و بستان) به منظور بازدید و شرکت در شورای ورزش به همراه روسای فدراسیون‌های ورزش‌های رزمی، تکواندو و کونگ فو حضور پیدا می کند.

محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان نیز به شهرستان شوشتر جهت  کلنگ‌زنی خانه جوان و شرکت در ستاد ساماندهی شهرستان شوشتر همراه با روسای فدراسیون‌های ورزش همگانی، ورزش‌های روستایی و بومی و محلی شرکت خواهد کرد.

فریبا محمدیان، معاون توسعه ورزش بانوان نیز در نشست هم‌اندیشی مسئولان ورزش بانوان استان در اهواز حضور پیدا می‌کند و همچنین از  مجموعه‌های اختصاصی بانوان به همراه روسای فدراسیون‌های ژیمناستیک و ووشو بازدید می‌کند.

غلامرضا شعبانی بهار، معاون توسعه ورزش همگانی در شهرستان مسجدسلیمان حضور پیدا خواهد کرد و از اماکن ورزشی بازدید و در نشست هیئت‌های ورزشی شهرستان مربوطه همراه با روسای فدراسیون‌های سه گانه، قایقرانی و وزنه‌برداری شرکت می‌کند.

عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی آموزش و پژوهش در شهرستان هویزه به اتفاق وزیر و سایر مسئولان و روسای فدراسیون ورزشی جهت ادای احترام به یادمان شهدای هویزه شرکت می‌کند.

همچنین کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به همراه نماینده شهرستان دزفول برای بازدید از پروژه های ورزشی شهرستان مربوط با همراهی روسای فدراسیون های جودو، کشتی، بدنسازی و پرورش اندام حضور سفر می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز