خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان خبر داد:

آغاز عملیات فاز دوم تعویض مقره‌های شرکت برق منطقه‌ای خوزستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۰۷۷

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: به زودی عملیات تعویض پنج هزار زنجیر مقره در شبکه ۲۳۰ کیلو ولت آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محمود دشت بزرگ در بازدید از پست ۴۰۰ کیلو ولت اهواز ۲ اظهار کرد: در فاز اول ۵۵۰۰ مقره از سرامیکی به سیلیکونی تعویض شد که باعث بالا رفتن پایداری شبکه در ریزگردهای اخیر شد، در فاز دوم نیز که چند روز آینده در شبکه ۲۳۰ کیلو ولت آغار می شود ۵۳۰۰ زنجیر مقره دیگر تعویض می شود.

وی با بیان این که تعویض زنجیر مقره شبکه ۴۰۰ کیلو ولت در فاز بعدی صورت می گیرد، بیان کرد: در کنار بحث تغییر مقره ها از سرامیکی به سیلیکونی، شستشوی خطوط و پست ها و پوشش عایقی (RTV) تجهیزات، که به صورت مداوم در حال انجام شدن است پایداری شبکه را در مقابل گرد و غبار به شدت افزایش داده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: بعد از ریزگردهای روز سه شنبه که چندین و چند برابر حد مجاز بوده است امروز وضعیت تجهیزات را چک کرده و مجدد بحث شستشو را آغاز کردیم.

دشت بزرگ گفت: بارندگی دیشب یک نوع اکو پالایندگی در سیستم بوده و خود طبیعت بخشی از شستشو را انجام داده است ولی علیرغم این بارندگی کارهای شستشو را بلافاصله شروع کردیم تا برای گرد و غبار بعدی، شبکه همانند امروز از پایداری لازم برخوردار باشد.

گفتنی است، در این بازدید مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از قسمت‌های مختلف پست اهواز ۲ که یکی از مهمترین پست های شرکت است بازدید کرده و در جریان آخرین اقدامات انجام شده قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز