خبرگزاری کار ایران

برگزاری مانور حراستی،فرهنگی و HSE در پتروشیمی بندر امام

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۳۹۳

با طراحی و برنامه ریزی های دقیق و از پیش تعیین شده، مانور حراستی، فرهنگی و HSE شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در سطح مجتمع این شرکت برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر امام خمینی، مانور حراستی، فرهنگی و HSE شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام به منظور حفظ آمادگی مقابله با تهدیدات احتمالی، حفظ نشاط و چابکی نیروهای شاغل در مجتمع و انجام امور فرهنگی  مصادف با سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت دهه مبارک فجر با مشارکت ادارات حراست، ایمنی، آتش نشانی، حمل و نقل، کنترل ترافیک، خدمات و همچنین پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی پتروشیمی بندرامام در سطح دروازه ها و جاده های منتهی به مجتمع، سالن بازرسی کارکنان، دفتر مرکزی و نیز با رژه خودروئی یگان های عمل کننده در خیابان اصلی مجتمع انجام پذیرفت.

این مانور علاوه بر تشدید کنترل های حفاظتی در سطح دروازه ها، سالن بازرسی، حصارها و محوطه های داخلی مجتمع، سناریوی فرضی آتش سوزی در دفتر مرکزی و تخلیه کارکنان به محوطه امن بیرونی دفتر مرکزی و همچنین آموزش تئوری و عملی حین حادثه به کارکنان با مشارکت نیروهای عمل کننده صورت پذیرفت.

در پایان این مانور، نشان زاده مدیر تولید و عالیپور رئیس حراست شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر اظهار داشتند: همواره باید به منظور حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش مضاعف و مستمر انجام دهیم و بسترهای مناسبی جهت  فعالیت های تولیدی، کاری و اقتصادی مجتمع فراهم آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز