خبرگزاری کار ایران

استاندار خوزستان تاکید کرد؛

توسعه مخازن نفتی برای بهبود وضعیت اشتغال در هفتکل

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۶۲۹

استاندار خوزستان در نشست شورای اشتغال شهرستان هفتکل، گفت: با توجه به ظرفیت مناسب در بخش نفت، برای توسعه مخازن نفتی شهرستان هفتکل برنامه ریزی شود تا از این طریق اشتغال قابل ملاحظه ای در منطقه داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی روز جمعه 6 بهمن ماه در نشست شورای اشتغال هفتکل که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: با توجه به ظرفیت مناسب در بخش نفت، برای توسعه مخازن نفتی شهرستان هفتکل برنامه ریزی شود تا از این طریق اشتغال قابل ملاحظه ای در طی یکی دو سال آینده ایجاد شود و شاهد بهبود وضعیت اشتغال در منطقه باشیم.

استاندار خوزستان افزود: برای مشکلات موجود در این شهرستان بایست به صورت همه جانبه و مداوم  اقداماتی صورت گیرد البته میزان بیکاری در شهرستان اگر چه از لحاظ تعداد کم است اما به دلیل کم جمعیت بودن شهرستان درصد بالایی است و بیش از متوسط استان است.  

رئیس شورای اشتغال استان ادامه داد: با توجه به بالا بودن درصد بیکاری در هفتکل مدیرکل امور روستایی استانداری و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان معین شهرستان هفتکل تعیین می شوند تا نسبت به پیگیری مسائل و تسهیل امور اقدام نمایند و گزارش اقدامات انجام شده را ارائه دهند. 

شریعتی با اشاره به ظرفیت های شهرستان هفتکل در اشتغال، گفت: مدیران کل با هماهنگی و همکاری با فرماندار شهرستان به ویژه در زمینه صنایع دستی و مشاغل روستایی و خانگی برای توسعه سرمایه گذاری و اشتغال در شهرستان تلاش نمایند. 

بر اساس این گزارش این نشست بیست و یکمین نشست شورای اشتغال در سطح شهرستان های خوزستان به ریاست استاندار خوزستان و با حضور فرماندار شهرستان و مدیران استانی در طول دو ماه گذشته بود. 

این سلسله نشست ها با هدف هماهنگی بیشتر میان مدیران استانی و شهرستانی و طرح و بررسی مشکلات بخش خصوصی و سرمایه گذاران در سطح شهرستان ها در راستای برنامه ریزی برای کاهش نرخ بیکاری و افزایش تولید و سرمایه گذاری بخش خصوصی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز