خبرگزاری کار ایران

تشریح تعطیلی مراکز آموزشی و ادارات خوزستان در روز یکشنبه اول بهمن

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۴۲۸

به دنبال تداوم پدیده گرد و غبار دانشگاه ها و مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر عمده شهرهای استان در روز یکشنبه 1 بهمن ماه تعطیل شد و آغاز فعالیت ادارات در این روز در عمده شهرهای خوزستان با تاخیر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، به دنبال تداوم پدیده گرد و غبار، دانشگاه ها و مدارس نوبت صبح و بعد از ظهر در عمده شهرهای استان در روز یکشنبه 1 بهمن ماه تعطیل شد و آغاز فعالیت ادارات در این روز در عمده شهرهای خوزستان با تاخیر خواهد بود. 

بر اساس اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استان و همچنین تصمیم گیری فرمانداران، مدارس و دانشگاه ها در همه شهرهای خوزستان فردا یکشنبه 1 بهمن ماه تعطیل شد، در عین حال دانشگاه ها و مدارس در شهرستان های باغملک، لالی، اندیکا و آغاجاری فقط در نوبت صبح تعطیل هستند و دانشگاه ها و مدارس سایر شهرستان ها در هر دو نوبت صبح و بعد از ظهر تعطیل خواهند بود.

بر اساس اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استان، امتحانات پایان ترم دانشگاه ها بدون هیچ تغییری فردا یکشنبه 1 بهمن ماه برگزار خواهد شد. 

همچنین بر اساس اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استان، شروع فعالیت ادارات در شهرهای اهواز، کارون، باوی، حمیدیه، هویزه، دشت آزادگان، آبادان، خرمشهر، شادگان، رامشیر، شوش، امیدیه، ماهشهر،  دزفول،  گتوند، شوشتر، رامهرمز و اندیمشک فردا یکشنبه ساعت 10 صبح خواهد بود و بر اساس اعلام فرمانداران مسجدسلیمان، ایذه، بهبهان و آغاجاری فعالیت ادارات در این شهرستان ها در روز یکشنبه با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد. 

همچنین با تصمیم مصطفی سمالی فرماندار شهرستان ایذه فردا برای بانوان کارمند در این شهرستان تعطیلی منظور می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز