خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت:

اعتبارات خوبی به ورزش مناطق کم‌برخوردار اختصاص داده‍‌‎ایم

asdasd
کد خبر : ۵۸۲۵۳۴

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این که وضعیت ورزش مناطق حاشیه ای بهتر می شود، گفت: استانداری اعتبارات خوبی به ورزش خوزستان برای توجه به مناطق کم برخوردار و ورزش بانوان اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، علی‌حسین حسین‌زاده در خصوص وضعیت ورزش استان، اظهار کرد: ورزش خوزستان از دیر باز در میادین مختلف حرف های بسیاری برای گفتن داشته است. این استان ظرفیت های خیلی خوبی در سطح ملی و بین المللی رشته های مختلف دارد و ورزشکارانمان همیشه خوب درخشیده اند. اکنون نیز شاهد پیشرفت ورزش خوزستان هستیم.

وی با اشاره به رویکرد استانداری خوزستان در راستای ایجاد رضایت اجتماعی، گفت: ما ضمن این که به دنبال شناسایی چنین ظرفیت هایی در ورزش هستیم، می خواهیم با برگزاری رقابت های ورزشی نیز نشاط را در استان داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این که در راستای ایمنی و استاندارد نمودن میادین ورزشی باید تلاش بیشتری صورت بگیرد، گفت: میزبانی‌ های مختلف، زمینه توسعه آن رشته را در استان فراهم می کند و ظرفیت‌ های جدید نیز شناسایی می شوند. استقبال مردم از مسابقات نیز می تواند به شکل گیری ظرفیت های جدید کمک کند.

وی درباره ورزش بانوان نیز عنوان کرد: استانداری اعتبارات خوبی به ورزش خوزستان برای توجه به مناطق کم برخوردار و ورزش بانوان اختصاص داده است.

حسین زاده در خصوص میزبانی‌ های پیش رو استان از مسابقات بین المللی مختلف، گفت: تقریبا تمامی دستگاه ها پای کار هستند و با توجه به جایگاه این رقابت ها باید امکانات لازم نیز فراهم شود.

وی با اشاره به پروژهای نیمه تمام استان و همتی که اداره کل ورزش و جوانان استان در این زمینه داشته است، عنوان کرد: پروژه‌ های نیمه تمام بسیاری در خوزستان است که یکی از کار هایی که حیدری آغاز کرده، اتمام این پروژه ها است که جا دارد از او تشکر کنم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این که وضعیت ورزش مناطق حاشیه ای نیز بهتر می شود، گفت: برای توسعه ورزش در این مناطق، احداث زمین های کوچک و استخر مدنظر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز