خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیرکل دفتر تحقیقات و فناوری اطلاعات توانیر از برق اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۸۸۰

مدیرکل دفتر تحقیقات و توسعه فتاوری توانیر گفت: با گسترش روز افزون علم، پژوهش نقش پررنگ تری را در رفع مشکلات و موانع پیدا کرده است و یکی از مباحثی که توانیر با جدیت دنبال می نماید توجه به تحقیقات کاربردی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید مجتبی تقوایی مدیر کل دفتر تحقیقات و توسعه فناوری توانیر در این بازدید با اشاره به اهمیت پژوهش در شناخت و رفع مشکلات، بیان داشت: با گسترش روز افزون علم، پژوهش نقش پررنگ تری را در رفع مشکلات و موانع پیدا کرده است و یکی از مباحثی که توانیر با جدیت دنبال می نماید توجه به تحقیقات کاربردی جهت تحقق اهداف و برنامه های کلان خود می باشد که در این راستا با انجام تفاهمنامه هایی با پژوهشگاه نیرو و مراکز دانشگاهی تلاش داریم به نیاز های روز شرکت ها پاسخ دهیم.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: تمام تلاش ما در جهت همراهی و کمک به شناسایی مشکلات و بکارگیری روشهایی است تا بتوانیم با بروز رسانی شبکه برق کلانشهر اهواز خدمات مطلوب برق را در اختیار مردم شریف این خطه از کشور عزیزمان قرار دهیم. این دفتر از هرگونه درخواست جهت طرح های تحقیقاتی در این خصوص به شدت استقبال می کند تا مسیر خدمت رسانی به مردم و مشترکین محترم را تسهیل نماید.

حسن کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز در این جلسه، اظهار داشت: بده لیل همسان نبودن شبکه برق ۳۳ کیلو ولت اهواز با شبکه سراسری کشور که عمدتا ۲۰ کیلو ولت می باشد، شاهد اختصاصی بودن تجهیزات می باشیم که نتیجه آن گرانتر شدن نگهداری شبکه برق اهواز نسبت به سایر نقاط کشور می باشد.

کریمی در ادامه افزود: شرایط آب و هوایی گرم و تغییرات اقلیمی پیش آمده و گرد و خاک با منشاء داخلی طی سال های اخیر نیاز به تحقیقات گسترده تری در شناخت آسیب ها و تولید تجهیزات با متریال کیفی تر نیز احساس می شود که انتظار داریم با ایجاد آزمایشگاه تحقیقاتی در اهواز شرایط تولید تجهیزات و شناخت مشکلات و آسیب های شبکه میسر گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز