خبرگزاری کار ایران

مدیر امور برق منطقه ۳ شرکت اهواز خبر داد:

تعویض 31 دستگاه ترانس معیوب در امور برق منطقه 3 کلانشهر اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۶۳۱

مدیر امور برق منطقه 3 شرکت اهواز گفت: به منظور پایداری شبکه و کاهش خاموشی در تابستان آتی تعداد 31 دستگاه ترانس نقاط مختلف بازار مرکزی اهواز تعویض شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، فرشاد هویزاوی عنوان کرد: شرایط نامناسب آب و هوایی و گرمای شدید هوا در شهرستان اهواز در طول تابستان اثرات نامطلوبی بر تجهیزات شبکه به ویژه ترانسفورماتورها می‌گذارد لذا ضروری‌است با انجام فعالیت‌های پیشگیرانه‌نسبت به اصلاح ترانسفورماتورهای معیوب که مهمترین تجهیزات شبکه نیز هستند، اقدام شود.

 وی در ادامه افزود: منطقه تحت پوشش امور برق منطقه 3 محدوده بازار مرکزی و بافت قدیمی شهر را شامل می‌شود که به دلیل آن در رونق کسب و کار و اقتصاد شهروندان ارائه خدمات مطلوب برق همواره در اولویت قرار دارد که در این راستا تاکنون تعداد 31 دستگاه ترانسفورماتور دارای روغن‌ریزی در نقاط مختلف شناسایی و نسبت به تعویض آنها اقدام لازم معمول شود.

 هویزاوی صرفه‌جویی اقتصادی حاصل از تعمیرات پیشگیرانه ترانسفورماتورهای روغن ریزی را بالغ بر 2 میلیارد ریال خواند و گفت: اصلاح و رفع عیب ترانس‌های روغن ریزی شبکه موجب بهبود پایداری شبکه، حفظ و نگهداری تجهیزات گران قیمت و کاهش‌حوادث اتفاقاتی شبکه در طول تابستان و در نهایت موجب رضایتمندی مردم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز