خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد؛

کشف ۵ میلیارد ریال کالای ورزشی قاچاق در اهواز

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۰۰۱

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف 2 محموله کالای ورزشی قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان اهواز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار "حیدر عباس زاده"  گفت: در راستای حمایت از تولید داخل و اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با تشدید کنترل بر خودرو های عبوری 2 دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را در محور مواصلاتی "اهواز – اندیمشک" شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از 2 کامیون توقیف شده تعداد 2 هزار و 328 جفت کفش اسکیت، 4 هزار و 300 عینک شنا، یک هزار و 185 عدد تخته اسکیت، یک هزار و 296 جفت دستکش ورزشی، 5 هزار و 240 عدد قمقمه آب، 780 عدد توپ ورزشی و 450 دستگاه کورنومتر فاقد هر گونه مجوز گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان در ادامه با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند، اظهار کرد: در این رابطه 2 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار عباس زاده در پایان تصریح کرد: مبارزه با قاچاق و برخورد با قاچاقچیان در تمام نقاط استان یکی از اولویت های اصلی فرماندهی انتظامی استان خوزستان می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز