خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست مشترک کمیته امداد و سازمان فنی و حرفه ای شهرستان ماهشهر

کد خبر : ۵۷۳۹۹۱

در این جلسه، مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر، گزارشی از عملکرد حوزه اشتغال در زمینه آموزش های فنی و حرفه ایی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان ماهشهر، قیصر کُرد، مدیر کمیته امداد این شهرستان با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار و توانمند سازی مددجویان مهم‌ ترین رسالت کمیته امداد است، گفت: از برنامه‌ های حوزه خودکفایی کمیته امداد شهرستان ماهشهر ایجاد فرصت های آموزشی برای بیش از ۸۰۰ مددجوی تحت حمایت در نه ماهه سال جاری بوده است.

وی افزود: آموزش خانوار های تحت حمایت در رشته‌ های فنی و حرفه‌ ای و صنایع‌ دستی، با برگزاری دوره‌ های آموزشی و معرفی آنان به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، ارائه مشاوره‌ های شغلی لازم در زمینهٔ احراز فرصت‌ ها و موقعیت‌ های شغلی مناسب، پرداخت تسهیلات اعتباری به نیازمندان به‌صورت وام‌ های قرض‌ الحسنه دراز مدت از اقدامات حوزه اشتغال و خودکفایی کمیته امداد است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نظارت کارشناسی بر  طرح های خودکفایی گفت: نظارت مستمر بر حُسن اجرای طرح‌ های اشتغال، ارائه آموزش‌ های تکمیلی در حین اجرای طرح‌ های اشتغال و بازاریابی و فروش تولیدات طرح‌ های خودکفایی با قیمت مناسب از دیگر اقدامات حوزه اشتغال کمیته امداد در حمایت از مددجویان تحت حمایت است.

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهشهر در پایان با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ کار و تلاش در خانوار های تحت حمایت، بیان کرد: کار و فعالیت در زندگی معجزه‌ای است که انسان را از سستی دور می‌کند و علاوه بر کسب درآمد و روزی حلال، از طریق کار و فعالیت می‌توان به منزلت اجتماعی رسید.

کُرد در پایان  از ریاست فنی و حرفه ای شهرستان ماهشهر و آموزشگاه هایی که با کمیته امداد هم کاری می نمایند تقدیر و تشکر نمود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز