خبرگزاری کار ایران

تاکید استاندار خوزستان بر پیگیری جدی و حل مشکلات بیکاری شهرستان باغملک

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۹۸۷

استاندارخوزستان باحضور در شورای اشتغال شهرستان باغملک بر پیگیری جدی جهت حل مشکل بیکاری این شهرستان تاکیدکرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، اظهار کرد: برای شهرستان های ایذه و باغملک 2 نیروی فعال را خواهیم داشت تا مشکلات بیکاری شهرستان ها با جدیت پیگیری و حل کنند.

وی افزود : دو بیمارستان ایذه و باغملک موظفند که فقط از این شرکت پوشاک خرید کنند تا زمینه اشتغال آن فراهم شود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: همان طور که دغدغه مقام معظم رهبری و دولت و همه ما برای مسئله اشتغال است مسئولین شهرستان ها هم باید حساسیت نشان دهند تا مشکلات زودتر حل شود.

وی بیان کرد: ما قول مساعد برای همکاری را میدهیم و وام با بهره ۷ درصد به شهرستان ها خواهیم داد به شرطی که تولید کنندگان تعهد کنند که اشتغال مضاعف صورت گیرد. هم چنین سید مجید سید صالحی، فرماندار باغملک گفت: از استاندار و نماینده مجلس که نگاه ویژه دارند کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم که با همکاری همدیگر بتوانیم گام های مثبتی برداریم.

وی تصریح کرد: بحث اشتغال و سرمایه گذاری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و جاده ارتباطی باغملک _ صیدون و باغملک _ ابوالعباس از نقاط حادثه خیز هستند که باید در دستور کاری قرار بگیرد و تکمیل بیمارستان نیازمند حمایت مالی است و مسئله آب شرب نیز باید پیگیری شود.

فرماندار شهرستان افزود: ما در زمینه نرخ بیکاری رتبه هشتم را در استان داریم و با مزیت ها و پتانسیل خوبی که دارد هیچ سرمایه گذاری صورت نگرفته است و این باعث شده است که ما در جایگاه نامناسب قرار بگیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز