خبرگزاری کار ایران

معاون دادگستری خوزستان خبر داد:

دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در همه شهرهای خوزستان راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۰۸۵

معاون آمار و فن آوری اطلاعات دادگستری کل استان خوزستان از راه‌اندازی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در همه شهرهای خوزستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از خوزستان، ناصر حجاریان در آئین افتتاح اولین دفاتر خدمات الکترونیک قضایی آبادان اظهارکرد: در استان خوزستان سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی در اهواز داریم و با برنامه‌های پیشنهادی مرکز آمار و فن‌آوری اطلاعات قوه قضائیه طی دو سال گذشته، توانستیم در استان خوزستان مجوز راه‌اندازی 40 دفتر خدمات الکترونیک قضایی را از این مرکز اخذ کنیم.

وی ادامه داد: باتوجه به جمعیت آبادان، راه اندازی سه دفتر خدمات الکترونیک قضایی برای این شهر در نظر گرفته شده و این دفاتر در سایر شهرستان‌های استان نیز راه‌اندازی می‌شود.

معاون آمار و فن‌آوری اطلاعات دادگستری استان خوزستان با بیان اینکه ساعت فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به صورت اداری است، توضیح داد: برای افزایش ساعات اداری می‌توانیم پیشنهاد بدهیم که ساعت کاری آنها را مرکز آمار بررسی کند تا در صورتی که ضرورت داشته باشد، افزایش پیدا کند.

حجاریان با بیان اینکه کارکنان قضائی و اداری دادگستری‌ها تلاش‌های زیادی برای خدمات‌رسانی مردم می‌کنند، عنوان کرد: حجم مراجعه مردم بالا است و با توجه به محدودیت مکانی که در ساختمان دادگستری است، از لحاظ منابع انسانی شاید نتوان به موقع خدماتی را ارائه داده و ازدحام مردم را به دنبال داشته باشد.

لازم به ذکر است، دفتر خدمات الکترونیک قضایی با کد «96313017» به نشانی آبادان، میدان طیب، گلستان 4 رو به روی نمایشگاه اتومبیل‌هندیانی است و دیگر دفتر خدمات الکترونیک قضایی با کد«96313016» به نشانی آبادان، بلوار قدس(ایستگاه 5)، بین بهار 32 و 33 قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز