خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور صورت گرفت؛

تقدیر از کار جمعی کارکنان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۱۲۷

طی مراسمی با حضور مدیران ارشد منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، از موفقیت کار تیمی در امور معنوی (مسئولیت اجتماعی) و سازمانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، طی مراسمی از اعضای موکب حضرت علی اکبر (ع) و اعضای تیم سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در پنجمین دوره توانمند سازی در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر به عمل آمد. این مراسم با حضور مدیر عامل و مدیران ارشد سازمان و معاون انرژی سازمان پدافند غیر عامل کشور در تالار آفرینش برگزار شد. 

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از اعضای این دو گروه، گفت: این دو گروه هر کدام به نوعی باعث افتخار آفرینی برای سازمان شده اند؛ گروهی مردمی که از سال گذشته با نام موکب حضرت علی اکبر (ع) شکل گرفته و گروهی که برای گذراندن دوره ی کارگاهی و تمرین ستادی پدافند غیر عامل با نام فکه نامگذاری شد و کار تیمی را تجربه کردند. 

 سید امید شهیدی نیا، اربعین حسینی را فرصتی برای خدمتگزاری به زوار ابا عبدالله الحسین (ع) دانست و ادامه داد: اعضای موکب حضرت علی اکبر (ع) امسال نیز مثل سال گذشته فعالیتی منسجم را با روحیه جهادی انجام دادند و پس از اتمام این فعالیت، با همان روحیه جهادی سریعا به کمک زلزله زدگان هم وطن خود شتافتند. 

وی افزود: امیدواریم این روحیه فداکاری و ایثار را با خود حفظ کنید تا با انتقال آن به تمامی بدنه ی سازمان، هم موجب افزایش عملکرد های سازمانی شود و هم برای امداد رسانی های انسانی همواره آماده باشیم. 

شهیدی نیا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از توانمندی تیم سازمان در کسب مقام نخست بین شرکت های حاضر در پنجمین دوره توانمند سازی پدافند غیر عامل، گفت: این رقابت ها برای افزایش انگیزه در یادگیری بیشتر بود و تیم ها به هم نزدیک بودند. 

وی کسب موفقیت را بدون انجام کار تیمی و تعامل بین اعضای تیم غیر ممکن عنوان کرد و چینش افراد در نقش های مناسب، استفاده از خرد جمعی در انجام کار خواسته ها و حس همدلی و انسجام را از شاخصه های برتری تیم بر رقبای خود دانست و افزود: این تجربه برای سازمان ما بارقه ی امیدی است تا بدانیم که در آینده نیز میتوان از این انرژی و هم افزایی برای پیشبرد امور و رسیدن به راه حل هایی که ما را در تحقق اهداف کمک کند، استفاده کرد. 

 در پایان این جلسه، لوح تقدیر به نمایندگان هر دو گروه اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز