خبرگزاری کار ایران

چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی هندیجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۷۰۸۶

چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی با حضور امام جمعه، فرماندار و اکثریت اعضا در دفتر امام جمعه هندیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندر هندیجان، حجت الاسلام و المسلمین احمد ساری اصل امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان با تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: حفظ وحدت، ضامن بقای اسلام و انقلاب است و این هفته خجسته که یادگار ارزشمند امام راحل به عنوان نقطه عطفی در حفظ برادری و برابری با سایر مسلمانان قلمداد شده و مادامی که این اتحاد پابرجاست، توطئه دشمنان انقلاب نقش بر آب خواهد بود.

کورش مودت فرماندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر هندیجان نیز در سخنانی اظهار داشت: همه مسئولان بویژه متولیان فرهنگی موظف به اجرای قانون در راستای خدمت رسانی به مردم هستند و معتقدیم که بایستی در حمایت از فرهنگ دینی، ایرانی و تقویت و نهادینه کردن اخلاق و ارزشهای انسانی در جامعه بکوشیم.

وی افزود: ما به عنوان مسئول اجرایی و فرهنگی می بایست خرده فرهنگ هایی که مانع از رشد و توسعه فرهنگی می شوند را شناسایی کرده و با ارائه راهکار و برنامه های مناسب، بر رفع آنان بکوشیم.

لازم به ذکر است، مسعود میرزاپور دبیر شورای فرهنگ عمومی هندیجان در خصوص این جلسه اظهار داشت: در این نشست مصوب گردید کمیته حجاب و عفاف با مدیریت امام جمعه شهرستان تشکیل و اداراتی از قبیل حوزه علمیه، دانشگاه، بسیج و سپاه در کنار سایر نهادهای فرهنگی، نشست های تخصصی و کاربردی در این حوزه برگزار کنند.

 

انتهای پیام/
مهدی صادقی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز