خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت افق سیر بندر هندیجان:

سرویس‌های مدارس هندیجان با همکاری فرمانداری ساماندهی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۹۲۷

مدیرعامل شرکت تعاونی افق سیر هندیجان گفت: با همکاری فرمانداری و مدیریت آموزش‌وپرورش هندیجان کلیه سرویس‌های مدارس از ابتدای امسال ساماندهی می‌شوند.

کاظم احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در هندیجان، گفت: با تلاش و پیگیری‌های فرماندار در جلسه شورای ترافیک و شورای آموزش‌وپرورش، همکاری شرکت افق سیر، مدیریت آموزش‌وپرورش و اداره صنعت، معدن و تجارت هندیجان سرویس‌های مدارس ساماندهی می‌شوند.

وی افزود: در ابتدای سال تحصیلی جدید که از اول مهرماه آغاز خواهد شد، شرکت تعاونی ما آمادگی کامل دارد همه ترددهای دانش آموزان را به بهترین نحو ساماندهی و مدیریت کند.

مدیرعامل شرکت تعاونی افق سیر هندیجان بیان کرد: اکثر سرویس‌های مدارس تحت اختیار رانندگان متفرقه که شناسایی نشده اند، لذا از همه مسئولان خواستاریم سرویس‌های دارای مجوز رسمی و قانونی را برای رفاه حال مردم به‌کار بگیرند.

وی گفت: متأسفانه مشکلات بسیاری در حوزه آژانس‌ها در هندیجان پیش‌آمده که یکی از آن‌ها تعطیل و مابقی دیگر توانایی اداره کردن هزینه‌های خود را ندارند.

احمدی عنوان کرد: از همه مسئولان، بخصوص پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم جهت رفاه حال فرزندان عزیز مردم همکاری لازم با این شرکت داشته تا بتوانیم امنیت و آسایش دانش آموزان را فراهم کنیم.

وی افزود: با توجه به دستورات اکید فرماندار شهرستان یک شرکت قانونی در این خصوص تأسیس شده تا همه مراحل احراز صلاحیت رانندگان تائید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز